woensdag 2 augustus 2017

Unboxing: Fairyloot juli: Tricksters!

Hi allemaal,

Deze maand ontving ik mijn allereerste fairyloot box! Ontzettend spannend allemaal! Wat zat er in?


Ik kocht de juli box met het thema Tricksters. Ik had al een idee over het boek, maar de goodies zijn natuurlijk allemaal een verrassing! 



Allereerst vond ik een super tof fairyloot-exclusive item: de fortune teller kitchen glove. Aaaaah zo mooi! Die gaat in mijn uitzet.




Toen vond ik een bodylotion van Geeky Clean. Ik ben dol op dat merk! Hun producten ruiken altijd zo lekker. Deze ruikt naar iets van koekjes! Mmm.



Ik vond een interview met de auteur, een kaartje om mijn reading buddy te vinden en een kortingscode voor een ship name.



Toen vond ik een toffe quote kaart met een quote van Harley Quinn. Zo mooi gewoon die kleuren!


Ook zaten er 2 boekenleggers in: 1 met het juli-thema Tricksters en 1 van Six of Crows. Aaaah!



Toen zag ik het volgende item: een mok van de serie Sherlock. Hmm, ik ben niet zo van die serie. Mocht je interesse hebben wil ik hem best aan je verkopen! ;)



Ook zat er een briefje in van de auteur, een handtekening en de spoiler kaart waarop alle goodies staan beschreven. 



EN EN EN EN. Zo gaaf! In Portugal zag ik ze al en ik ben blij dat ik ze tóch niet heb gekocht nu, want aaaah! Harry Potter playing cards!!!!



Toen was het tijd voor het boek... en ik had gelijk! Daughter of the Burning City van Amanda Foody. Zo zo zo zo tof. Ik ben er echt zwaar benieuwd naar! Die cover alleen is al gewoon too pretty to die for. 



Kortom: hier de hele box! Wat een ontzettende verwennerij. Bizar toffe goodies, een tof boek en een heeeeel erg leuke unboxing experience!

Heb jij al eens een subscription box besteld? Welke? En welke vond je het tofst?

Liefs,
Monica 

2 opmerkingen:

  1. Ik ben echt jaloers op de Mindpalace mug! Mooie box en unboxing.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh serieus :p Ik heb juist niks met die mok. Als je wil mag je 'm cheap overkopen :') En thanks! X

      Verwijderen