vrijdag 11 augustus 2017

TBR OhMyBookathon!

Hoi hoi!

Ik doe mee aan de OhMyBookathon 2017. Ik volg alleen niet alle regeltjes precies op *oeps*. Ik ga gewoon de readathon doen met als doel lekker veel te lezen en de voortgang te delen op social media.

OhMyBookathon?
Oh My Book organiseert inmiddels jaarlijks de OhMyBookathon. In deze periode lezen deelnemers boeken met bepaalde eisen (zoals dit jaar "lees een boek met min. 500 pagina's"). Het doel is niet om het meeste te lezen van iedereen, het moet leuk blijven. Het gaat er meer om dat je gewoon wat meer leest dan normaal en dat je het leuk maakt voor jezelf door jezelf uit te dagen. Er hoort een Instagram challenge bij, waarbij je elke dag een opdracht hebt waar de foto die je plaatst aan moet voldoen. Er zijn winacties, leessprints en FB challenges. De OhMyBookathon is van 10-15 augustus 2017. Mijn TBR is dus iets te laat, oeps, maar ach, ik kan pas vanaf vandaag echt lekker lezen!

Alle verdere info kun je terugvinden op www.ohmybook.nl!

TBR
Ik heb een aantal boeken die ik graag wil lezen tijdens de 5 leesdagen.



De leeschallenges zijn:



Ik heb nog twee recensie exemplaren die ik echt even wil gaan lezen, namelijk Zolang je Bij me blijft (en sluit aan bij challenge 2) en Pas op: Breekbaar. Daarnaast wil ik Winter lezen (challenge 1,3,4), want Alle Sterren komt binnenkort op mijn boekenplank erbij, dus dan wil ik graag door kunnen lezen. 

Of ik alle boeken uit zal krijgen (lees: Winter) weet ik niet, maar ik ga mijn best doen om zoveel mogelijk te lezen. Zulke readathons maken het altijd wel makkelijker voor mij om een boek erbij te pakken en gewoon eens lang te zitten en lezen zonder afleiding.

Wat is jouw TBR voor de OhMyBookathon?

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen