woensdag 12 juli 2017

My Perfect Book Life 3 jaar!! WIN!

Hoiiii!

Vandaag is een feestelijke dag! Mijn blog My Perfect Book Life bestaat 3 jaar! Ook al ben ik na oprichting pas in oktober dat jaar echt actief geworden, is nu wel de officiële oprichtingsdatum! Hoera! En dat betekent: winnen!

Wat kun je winnen?

Onder alle lieve lezers van mijn blog verloot ik een exemplaar van Het Laatste Licht van Jen Minkman. Ik vond dit boek zelf heel tof, dus ik heb voor één van jullie een exemplaar aangeschaft. De winnaar of winnares krijgt het boek thuisgestuurd.




Waar gaat Het Laatste Licht over?
Als Moira haar zus en broer helpt bij een Wicca-ritueel tijdens Halloween, verwacht ze niet dat hun bezwering ook echt zal werken. Ze komen in een mysterieus landschap terecht dat mijlenver weg lijkt van de steencirkel Meini Hirion in Wales waar ze met hun ritueel zijn begonnen. Natuurlijk moet het wel een illusie zijn... maar de knappe, donkerharige jongen die Moira tijdens haar trance ontmoet kan ze niet zomaar als droom wegwuiven. Hayko, de geheimzinnige vreemdeling, duikt daarna nacht na nacht weer op in haar dromen. Een vreemde kracht lijkt haar steeds weer terug te trekken naar het dromenland uit haar visioen, en de dingen die ze daar ziet beginnen steeds meer op nachtmerries te lijken. Maar waar Moira zich het meeste zorgen om maakt is niet dat ze in haar dromen met allerlei monsters en engelen moet vechten; het is het besef dat ze verliefd begint te worden op een jongen die helemaal niet bestaat. Wat als je écht kunt vallen voor de man van je dromen?

Ben je overtuigd? Wil jij dit boek winnen?
Als je mee wilt doen aan de winactie, laat dan jouw liefde voor My Perfect Book Life zien, door mijn blog op de social mediakanalen te volgen! Hoe meer, hoe beter!

Volg MPBL op Instagram (+1)
     Repost de foto (+2)
Like MPBL op Facebook (+1)
     Deel het bericht openbaar (+2)
Volg MPBL op Bloglovin' (+1)
     Love het bericht (+1)
Tweet erover en mention mij op Twitter (+2)

Hoe meer je meedoet, hoe vaker je naam dus in de pot komt en hoe meer kans je hebt om te winnen! Laat hieronder achter wat je hebt gedaan om mee te doen of mail het naar myperfectbooklife@gmail.com

De winactie is toegankelijk voor iedereen uit Nederland én België en loopt tot en met vrijdag 21 juli 23:59! Zaterdags zal ik blind uit de pot grabbelen en krijgt de winnaar een berichtje. Het boek zal z.s.m. bij de winnaar worden afgeleverd!

Succes en bedenk: elke kans is een kans, dus ook al heb je niet alle social media of wil je alles doen, alsnog gewoon meedoen :-)

DE WINNAAR IS BEKEND!
Ik heb alle namen en extra winkansen in de machine gegooid en die trok de volgende winnaar uit de bus:

Marrit Beekman!

Van harte gefeliciteerd Marrit. Je mag je adresgegevens mailen naar myperfectbooklife@gmail.com en dan komt Het Laatste Licht z.s.m. jouw kant op!

Niet gewonnen? Niet getreurd! Ik heb door deze actie de 250 volgers bereikt op Bloglovin', dus dat betekent een nieuwe winactie! Eerst op vakantie, maar daarna... ;-)

Liefs,
Monica

17 opmerkingen:

  1. liked en shared op facebook. (Ans Stier) Ik loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo ik heb alles van de lijst gedaan :) Twitter doe ik zo nog x Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, proficiat he! :) Bij mij is het morgen een maandje, haha. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat alles van het lijstje gedaan. Leuke blog heb je. Ik doe graag mee met de winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het bericht geliked en gedeeld op facebook en ik loot heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee! Ook op fb. Fijne blogverjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je driejarige blog Bday!!! En ik doe heel graag mee want heb al aantal boeken van Jen en deze mag daar met heel veel liefde zeker bij!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb gedeeld op facebook en ik volg je op Insta (Ik kon helaas via daar niet reposten, mijn telefoon heeft helaas kuren... Maar via deze weg doe ik alsnog mee! Gefeliciteerd trouwens!

    xx marrit Beekman

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Ik heb op fb geliked en geshared + volg je op bloglovin.(Jyoti Baldew)
    Nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke actie hoor,gefeliciteerd en op naar de 5 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi! Super leuke winactie en gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van MyPerfectBookLife �� Ik heb hem gerepost op mijn insta (Loninbookland)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je derde blogverjaardag! Graag waag ik een kansje! Alles gedaan behalve gerepost. FB onder mijn eigen naam en de rest onder (@)TurtleBookwurm

    BeantwoordenVerwijderen