maandag 24 juli 2017

My Perfect Book Life #14

Haii!
Een week is weer om en dat betekent een overzicht met mijn "belevingen".

Maandag (2 weken terug)

Maandags las ik Tot je weer Ademen kunt. Ik begon er 's ochtends in en 's avonds las ik hem uit. Wauw. Mijn recensie is net verschenen. Wat een ugly cry boek. Ik had verder een chill dagje, niet echt veel gedaan.



Dinsdag

Dinsdags moest ik naar de tandarts. Ik had geen gaatjes, maar ik moet wel naar de ortho, omdat ik mijn spalkje heb gesloopt. Ah well.



'S middags ging ik naar de schoonheidssalon van mijn zus om mijn wenkbrauwen te laten epileren en mijn snor te harsen. Verder weer een rustig dagje.

Woensdag

Woensdag heb ik mijn boekenkast opnieuw ingedeeld. Ik wilde de boeken indelen op genre, maar er kwamen steeds zoveel boeken bij dat het uit allemaal hoopjes begon te bestaan. Even opnieuw gedaan dus, ditmaal op uitgeverij gesorteerd.



'S middags ging ik met mijn moeder naar de zomermarkt, maar door hevige regenbuien was dit maar een kort uitstapje helaas. Ik begon te lezen aan de Throne of Glass novella The Assassin and the Desert, die ik 's avonds uitlas. Toen ging ik verder met The Assassin and the Underworld.

Donderdag

Donderdag had ik een lekker blogdagje ingepland. Ik zou eigenlijk met een vriendin gaan afspreken, maar dit ging niet door, dus nu had ik de tijd aan mezelf om lekker te bloggen. Ik ging ook verder in de vijfde en laatste TOG novella The Assassin and the Empire die ik 's avonds uitlas.

Vrijdag

Vrijdag ging ik naar oma en chillde ik in de tuin.


'S avonds moest ik oppassen. Gelukkig zijn de oppasouders altijd punctueel en werd "uiterlijk 1 uur thuis" dan ook stipt kwart voor 3. Jep, sarcasme, ze zijn niet van de klok.

Zaterdag

Zaterdag was een hele leuke dag, want een vriendinnetje van mij vierde haar verjaardag en zij heeft een eiland in de plassen, dus daar gingen we met z'n allen heen. Op dat eiland heeft ze een hottub, glijbaan, sauna en trampoline dus... ik vermaakte me wel! 'S avonds de lampjes aan en drankspelletjes doen, het was heel gezellig!





Zondag

De ouders van mijn vriend zijn op vakantie, dus wij passen de hele week op het huis en op de kat. Heel gezellig met z'n tweetjes, maar helaas was ik zondags ziek. Met een stoere pittenzak lag ik op bed. 


De kat, Dobby, kwam gelukkig wel lekker bij me liggen.



(^Meet Dobby^)

'S avonds las ik verder in Strijder, keek ik Ranking the Stars en deed ik lekker rustig aan. Als cadeautje hebben mijn vriend en ik van zijn ouders een mega doos gekregen met thee uit allerlei landen over de hele wereld. Die zijn we nu lekker aan het uitproberen!



Afgelopen week

Over afgelopen week heb ik vrij weinig te schrijven en dat is de reden dat ik deze twee weken ook samen neem. Ik heb veel gelezen, geblogd en uitgerust. Ook ben ik volop bezig geweest met voorbereiden en inpakken voor vakantie, morgenvroeg ga ik weg! Vandaar dat ik dus niet heel veel te delen heb over afgelopen week. Maaaar, des te meer zal er komen over mijn vakantie!

Liefs,

Monica



1 opmerking: