maandag 10 juli 2017

My Perfect Book Life #13

Hi, all! Daar ben ik weer.

Wat heb ik de afgelopen week gedaan? Ik zal eens even alles op een rijtje zetten!

Maandag



Maandags heb ik lekker in de tuin gezeten en woordzoekers gedaan.



Mijn kat ving een vlinder en ondanks dat-ie dood is, voel ik me toch cool met een vlinderfoto.

Dinsdag



Dinsdag ben ik met een vriendinnetje van mijn toneelvereniging wezen lunchen en chillen in een parkje.



Ik las ook drie boeken in de afgelopen 4 dagen! 13 minuten, Inkt en Een miljoen werelden met jou.

Woensdag



Woensdag kwam mijn nieuwe camera binnen. Als ik mijn ethiekherkansing zou halen (het laatste cijfer voor ik mijn Bachelordiploma heb), zou ik deze als cadeau krijgen. Ik heb hem uitgeprobeerd en hij is zo tof! Toen weer terug in de doos, wachtende op mijn cijfer...

'S middags had ik de diploma-uitreiking van het broertje van mijn vriend en daarna gingen we nog heerlijk uit eten. Ondanks dat ik mijn gehemelte en tong heb verbrand aan de uiensoep, heb ik genoten!

Donderdag



Donderdag ben ik naar Leiden geweest, waar mijn beste vriend woont. Na een heerlijke lunch heeft hij me door Leiden geleid en een soort persoonlijke tour ervan gemaakt met allemaal feitjes over de plekken. Erg tof.



Terrasje.



Zo zijn we wezen shoppen, in het Sint Anna Hofje geweest, naar een uitkijktoren en naar de Hortus Botanicus. Een soort toerist in eigen land, zeg maar.

'S avonds weer met BFF Iris ons donderdagavondje Jane the Virgin gehad, met lekker dikke onweer op de achtergrond. Wat ging het tekeer, zeg!

Vrijdag



Vrijdagochtend kwam dan eindelijk het verlossende woord: ik heb een voldoende voor mijn herkansing ethiek en mijn Bachelordiploma gehaald! Wooohhh! Ik ben ontzettend blij en kan nu ook lekker foto's maken van mijn boeken met mijn nieuwe camera. Tof!

'S middags moest ik werken tot 's avonds laat.

Zaterdag

Zaterdag heb ik niets spannends gedaan. Ik moest weer werken en 's avonds oppassen, dus het was vooral een drukke dag.

Zondag

Zondag ging ik met mijn ouders, zus, zwager en vriend uit eten om mijn diploma te vieren! Heerlijk gegeten bij de Griek en inmiddels is het echt doorgedrongen dat ik niet meer op cijfers hoef te wachten, het diploma is echt van mij straks! Ik heb mijn diploma dan ook vandaag aangevraagd. Helaas moet ik tot oktober wachten op het fysieke exemplaar, maar hey! Hij is van mij!

Oh, en ik bakte koekjes met mijn vriend.



En ik begon in Tot je weer ademen kunt.



Liefs,
Monica




4 opmerkingen: