woensdag 5 juli 2017

My Perfect Book Life #12

Hi!

Ik probeer even wat vaker een kijkje achter de schermen te delen, want tja, ik beleef niet super veel of zo, maar ik merk dat jullie het leuk vinden om te lezen!

 

Ik las All About Mia en ik vond het een heerlijk boek. Mijn recensie is inmiddels ook al verschenen.
Ik denk dat Lisa Williamson één van mijn auto-buy auteurs is geworden, wat betekent dat ik sowieso elk nieuw boek van haar ga kopen.

Mijn pre-order van Winter kwam eindelijk binnen!


Ik maakte mijn eigen appelmoes. Niet dat dat veel Hocus Pocus is, maar hé, ik was wel trots.



Oei, een smurf! Ja, ja. Ik dacht ik laat je even schrikken. Maandag deed ik een heerlijk gezichtsmasker op, om mijn huid weer wat zachter te maken. De zon heeft het flink uitgedroogd en soms moet je even voor jezelf zorgen. 'S avonds had ik nog een verjaardag van een vriendinnetje van mijn middelbare school.

Dinsdag was ik bij mijn vriend en heb ik weer Reign gekeken. We zijn bijna klaar met seizoen 1! Tof. Ook is onze vakantie inmiddels gepland! We gaan naar Portugal! Binnenkort vertel ik je meer hierover en natuurlijk vertel ik je welke boeken ik mee ga nemen!



Woensdag ben ik wezen shoppen met mijn girls van de universiteit. We zijn in Amsterdam geweest en ik begon mijn dagje met mijn allereerste Starbucks koffie on-the-go. Ja, echt. De eerste ooit.



Donderdag heb ik de hele dag boekenfoto's gemaakt voor mijn Instagram. Je zou het niet zeggen, maar het is best nog een klus waar je van gaat zweten en uren aan kwijt bent. Als je het overdrijft, zoals ik, en elk bloemetje goed wil hebben liggen dan. Ook ben ik naar de Action geweest en heb ik eindelijk Twinmarkers gekocht! Vooral op aanraden van Emmy, want die is er helemaal weg van :)


'S avonds ben ik nog wezen zwemmen met BFF Iris en hadden we ons gebruikelijke donderdagavond serieavondje met Jane the Virgin.

Vrijdag was het regenachtig, dus schreef ik twee recensies en bleef ik in bed met Een Miljoen Werelden met Jou die ik diezelfde dag nog uitlas. Daarna begon ik in Inkt. Mijn oma kwam op visite en ik kreeg mijn scriptiecijfer! Het was een 7.5! Het hoogste cijfer van iedereen op de opleiding, like wuuuuut! <3 Nu moet ik nog wachten op mijn herkansing van Ethiek en dan heb ik mijn bachelordiploma!

Zaterdag en zondag moest ik werken, dus kwam er vrij weinig van leuke dingen. Ach, om boeken te kopen heb je geld nodig ;-)

Dat was mijn overzicht voor deze week!

Liefs,
Monica



En Jack, totaal energieloos.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen