zondag 16 juli 2017

Ik ga naar Portugal en deze boeken neem ik mee!

Hoihoi!



Mijn vakantie dit jaar zal naar Portugal gaan! Echt super tof en ik ben echt heel erg benieuwd hoe gaaf het gaat zijn. Ik ga met mijn lieve vriend 8 dagen naar de zon. We gaan er alleen geen "chille" vakantie van maken, nee, we gaan een stedentrip doen! 







Zo vliegen we heen naar Lissabon, waar we 4 dagen zijn. Dan met de trein naar Porto, waar we ook 4 dagen zijn en ook vandaan naar huis vliegen. 







Ik zal nadat we terugkomen natuurlijk een blogpost schrijven met toffe foto's die ik met mijn nieuwe camera heb gemaakt! 

Ondanks de drukke dagen ga ik alsnog boeken meenemen! Want ja, lezen moet gewoon overal en altijd tijd voor worden vrijgemaakt. Ik neem de volgende boeken mee, al denk ik ze niet allemaal in 8 dagen te kunnen lezen hoor:



Zolang je Blijft, want ik heb gejankt om het eerste deel - Tot je weer Ademen kunt - en ik wil deel 2 gewoon lezen.
Pas op Breekbaar, want dit boek lijkt me heel tof en vrij vlot te lezen.
The Glittering Court op mijn e-reader, want dit recensie exemplaar ligt al een tijdje, maar ben ik super benieuwd naar.
En tot slot 26 Kisses, omdat dat een heerlijk zomerboek is en ik ga immers naar een zomers land!

Welk boek moet ik als eerste (in het vliegtuig) lezen?

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen