dinsdag 4 juli 2017

Bookhaul en wrap up: juni!

Vandaag vind je een heleboel boeken in de bookhaul/wrap up van juni! Ik heb een juni een heleboel boeken gekregen en gekocht, maar ook echt heel veel gelezen!

Nieuw!



Flame in the Mist - Ik had de Celebrate Books Box gekocht van juni en daar zat dit boek in!
26 Kisses - kocht ik op aanraden van een booktuber, het lijkt me een heerlijk zomerboek
Queen of Shadows - Kocht ik omdat ik delen 1,2,3 en 5 al had, dus ja, mijn serie moet wel compleet hè?
13 minuten - ontving ik ter recensie van uitgeverij Best of YA
Helemaal het einde - Ontving ik van uitgeverij Luitingh-Sijthoff ter recensie
Opstaan - Ontving ik van uitgeverij Boekerij ter recensie
Winter - kocht ik, want TLC <3
The Darkest Minds - Kocht ik, door alle lovende woorden erover
Inkt en The Glittering Court - ontving ik van uitgeverij Young & Awesome ter recensie.

- en na het maken van de foto kwamen er nog een paar boeken binnen -

Strijder - Deze ontving ik van uitgeverij Harper Collins ter recensie
Tot je weer Ademen kunt & Zolang je bij me Blijft - ontving ik geheel ter verrassing van uitgeverij Callenbach! Wat ontzettend lief en leuk om zo verrast te worden!

Gelezen!
Klik op de titel om naar de recensie te springen!

Al met al heb ik dus in juni 12 boeken gelezen... wow! Echt een record voor mijn doen! Ik had ook veel tijd en het was lekker weer. Heerlijk zeg. Ik hoop dat juli weer zo'n succesvolle leesmaand voor mij wordt. In ieder geval ga ik in juli zoveel mogelijk zomerse boeken lezen. Welke? Dat horen jullie binnenkort!

Welk boek uit juni is jou het meest bijgebleven?

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen