zondag 2 juli 2017

Boeken die uitkomen in juli!

Vandaag vertel ik je welke boeken er uitkomen in juli! Een heerlijke tijd, want de meeste mensen hebben dan zomervakantie en dus veel leestijd! Klik op het boek als je er meer over te weten wilt komen! :)

Muggenland - David Arnold



David Arnold is de auteur van het erg populaire boek The Kids Of Appetite. Zelf was ik daar niet al te lovend over, maar gezien de hype rondom the KOA, zal Muggenland ook erg welkom zijn voor veel lezers! Enne, hij is 1 juli uitgekomen, dus je kan hem inmiddels in de winkels vinden!

Ann Brashares - Het zomerhuis



Als je klaar bent voor een zomerboek, brengt uitgeverij de Fontein die jou! De titel heeft al 'zomer' erin, dus wat kan je nog meer wensen ;-) Dit boek ligt op 4 juli in de winkels!

De Beproevingen van Apollo 2: de Duistere voorspelling - Rick Riordan



De Beproevingen van Apollo serie gaat verder met het tweede deel: de Duistere voorspelling! Dit boek kan je 5 juli in alle boekhandels scoren!

De wereld achter het hek - Zana Fraillon



Op 6 juli verschijnt er bij uitgeverij Luitingh-Sijthoff een nieuw YA boek, dat volgens hen ook niet-YA lezers tof gaan vinden. Benieuwd naar?

De Nieuweling - Taran Matharu




Bij uitgeverij Best of YA verschijnt een nieuwe serie, met een toffe cover. Ik ben heel benieuwd naar dit boek! Op 7 juli kun je hem in je boekhandel verwachten! Oh, en het wordt een hardcover! *Pretty*

Een fijne neus voor liefde - Stacey Lee



Ik vind het jammer dat de cover van dit boek zo 'romannetjes'-achtig aandoet voor mij, want het verhaal klinkt wel heel tof. Liefde ruikt naar bosbessen, wie had dat geweten? Ontdek de geuren in dit boek op 11 juli in de winkel!

Chemie - Kaat de Kock




Op 24 juli komt er een nieuwe toffe hardcover van Clavis uit! Dit nieuwste boek van Kaat de Kock heet Chemie en belooft weer een boek bomvol liefde te worden.

Een zomer in Parijs - Denise Grover Swank




Nog meer zin in zomerboeken? Ook bij uitgeverij Kok verschijnt een boek om van te smullen. Dit boek speelt zich af in Parijs, dus hoeveel liefde heb je nog meer nodig? Vanaf 18 juli kun jij verliefd worden op dit boek!

Alle Sterren - Marissa Meyer


Een boek waar ik heeeeel erg op gewacht heb is Alle Sterren. De Lunar Chronicles serie is zo ontzettend tof en ik ben zo blij dat ik deze mooie hardcovers in mijn kast heb staan, so pretty. Op 20 juli komt Alle Sterren uit en daarmee is de Lunar Chronicles serie ten einde, helaas. Maar dit vind ik wel de mooiste cover - samen met Winter - uit de hele serie!

Naar welk boek dat uitkomt in juli kijk jij het meeste uit?

Liefs,
Monica

1 opmerking:

  1. De wereld achter het hek is echt heel mooi!
    Verder kijk ik uit naar het tweede deel van de beproevingen van Apollo en naar Alle Sterren! :D

    BeantwoordenVerwijderen