maandag 31 juli 2017

Boeken die uitkomen in: augustus!

Hello daar,

Het is gewoon alweer bijna augustus. Ik weet dat ik het elke maand zeg, maar de tijd gaat echt snel zeg. Straks beginnen colleges gewoon alweer... Maar eerst augustus: een nieuwe maand vol boeken.

Het Eos project - Mirjam Mous


Koop bij bol.com

Een nieuwe jeugdthriller van Mirjam Mous, heerlijk! Op 3 augustus brengt Best of YA dit boek de wereld in!

Mission Impossible - Caja Cazemier


Koop bij bol.com

Op 9 augustus verschijnt er weer een hardcover met een prachtige cover bij uitgeverij Ploegsma. Weliswaar een wat jeugdiger boek, maar Caja Cazemier heeft een heerlijke schrijfstijl. Ik ben benieuwd.

Aan mijn lieve - Emily Trunko


Koop bij bol.com

Op 10 augustus komt er een nieuw boek van Blossom Books uit, maar het is een ander boek dan anders. Dit boek is geen echt leesboek, maar het bevat een heleboel brieven. Brieven die mensen ooit geschreven hebben, maar nooit verzonden. De mooiste zijn verzameld in dit boek. Zou jij dit een kans geven?

Aan het hof van Eden - Joelle Charbonneau


Koop bij bol.com

Een boek waar ik super erg naar uit kijk is Aan het hof van Eden. Een nieuw boek van Joelle Charbonneau is altijd iets waar ik naar uit kijk. De cover vind ik super tof en waaaah. Op 15 augustus kun ook jij deze prachtige paperback in de winkel meenemen!

Kronieken van de Academie voor Schaduwjagers - Cassandra Clare


Koop bij bol.com

Voor alle schaduwjagers onder ons, of alle Simon-fans is er goed nieuws: op 16 augustus ligt dit toffe boek in de winkel met allemaal korte verhalen. RennĂºh!

Levensbloed - Gena Showalter


Koop bij bol.com

Zelf was ik niet zo'n fan van Eerste Leven, maar er zijn veel enthousiaste lezers die niet kunnen wachten op dit nieuwe deel in de serie. Nog even geduld, maar op 22 augustus ligt dit boek dan eindelijk ook in de winkel!

Mijn mooiste herinnering eindigt hier - Eric Lindstrom


Koop bij bol.com

Van de auteur van Wat jij niet Ziet komt een nieuw boek: Mijn mooiste herinnering eindigt hier. Een boek met een prachtige cover, al zeg ik het zelf. Op 23 augustus is dit boek overal verkrijgbaar.

Aan alle jongens van wie ik hield #3: Veel liefs, Lara Jean


Koop bij bol.com

Een ander boek waar ik heel erg naar uit kijk is Veel liefs, Lara Jean. Het derde deel in de Aan alle jongens van wie ik hield serie. Jaaaaa! En super leuk: deze serie wordt verfilmd! Op het nippertje van augustus, namelijk de 31e, kunnen we lezen hoe het alle toffe personages vergaat.

Naar welk boek kijk jij het meeste uit?

Liefs,
Monica

1 opmerking:

  1. Ik heb Het Eos-project al gelezen omdat ik meedoe aan de blogtour rondom het boek en ik vond hem zeker spannend! Ben benieuwd wat de rest van Nederland ervan gaat vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen