zondag 4 juni 2017

WIN: Wreck This Journal Jubileum Editie (in kleur!)

Hey allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik een winactie heb gehouden, dus tadaaaa hier is er weer één! In samenwerking met uitgeverij Unieboek het Spectrum/Best of YA mag ik onder mijn lezers één exemplaar verloten van het Wreck This Journal fenomeen. En dan natuurlijk niet de gewone editie, nee, de nieuwe jubileum editie in kleur! Super gaaf!


Voor wie Wreck This Journal nog niet kent
Wreck This Journal was enige jaren geleden een flinke hype. Dit boek moet je namelijk niet lezen, maar helemaal verpesten. Breek de rug, besmeur de pagina's, laat je boek uit... Je kan het zo gek niet bedenken! Er staan een heleboel opdrachten in en ik heb destijds ook vrolijk meegedaan met deze hype. Hier zie je enkele van mijn wrecks:





 

En mijn grote trots, de fruit sticker pagina:

 

En nu komt Wreck This Journal dus terug, in kleur! En voor het geval je denkt: leuk, maar ik heb de oude Wreck This Journal al: deze jubileum editie heeft 50% nieuwe opdrachten en is een stuk dikker! Dus je kan alsnog je creativiteit erop loslaten.

Genoeg gepraat, zeg me wat ik moet doen
Ah, juist. Het boek zal op 12 juni in de winkels liggen, dus de winactie loopt ook t/m 12 juni 23:59. Zo heb je vlak na de officiële publicatiedatum het boek al in huis! En om mee te doen hoef je maar enkele dingen te doen:

- Like Best of YA op Facebook of volg ze op Instagram
- Reageer onder deze blogpost wat je het liefst met het boek zou doen als je hem zou winnen (zou je hem tegen de muur willen gooien, de rug breken, viezigheid erop smeren, etc...)

Extra winkansen:
- Volg MyPerfectBookLife op Instagram (+1)
- Regram de foto op Instagram met de hashtag #MPBLwin (+2)
- Volg MyPerfectBookLife op Bloglovin' (+1)
- Like MyPerfectBookLife op Facebook (+1)
- Deel het bericht over de winactie openbaar op Facebook (+2)

Succes! En dank aan Best of YA voor het mogelijk maken van deze winactie ;-)

Liefs,
Monica

9 opmerkingen:

  1. Ik zou hem cadeau geven aan mijn nichtje die kan hem dan lekker verpesten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou mijn creativiteit en fantasie lekker de vrij loop laten en heerlijk crea-bea bezig gaan in dit journal!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn insta is HeavenLeighBooks en ik volg je daar al!! Verder is alles gewoon mijn eigen naam!!

      Verwijderen
    2. En vingerverven!!! En hand en voetafdruk maken.. en en en.. iets met confetti.. een pagina met confetti beplakken.. Hahaha

      Verwijderen
    3. Hi Mariska! Gefeliciteerd!! Jij wint het Wreck this Journal!! 😊😊 Kun je je adresgegevens mailen naar myperfectbooklife@gmail.com? Dan geef ik het door aan de uitgeverij!!

      Verwijderen
  3. Oh wat gaaf! Kan ik lekker al mijn frustratie kwijt als het even niet loopt met mijn manuscript.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou als eerste ermee gaan gooien. Ik ben altijd zo bang dat ik een boek beschadig, nu kan ik al die agressie van al die boeken die ik wilde gooien in 1 keer eruit smijten!
    Ik volg en like jullie overal! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou hem als eerst uit het zolderraam naar beneden laten vallen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou hem overal mee naar toe nemen en er niet alleen van genieten, maar juist iedere bladzijde samen met iemand anders proberen te doen. Samen meer fun! =D

    BeantwoordenVerwijderen