woensdag 21 juni 2017

Welk ACOTAR hof hoor ik in?

Hi iedereen!

Vandaag een wat kortere blogpost, maar wel een leuke. Ik was namelijk al een tijdje benieuwd in welk hof ik zou horen in de bekende Hof van Doorns en Rozen serie van Sarah J Maas! 



Ik heb daarom rondgezocht op internet en een toffe test gevonden. Hij duurde ongeveer 5 minuten en toen kwam mijn uitslag... 

 


AHA! Ik hoor bij het Winterhof! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik zo gauw even niemand kan bedenken in de serie die van Winter Court komt, maar ik vind het wel tof dat ik hier ben ingedeeld. Ik ben dol op de winter, want ik heb het altijd warm! Ik ben alleen volgens de beschrijving 'kalm', terwijl ik eigenlijk een heel onrustig en zelfs druk persoon ben. Ik doe wel weer graag rustige dingen. Ik ben zeg maar een persoon die de hele dag door stuitert en praat, maar liever leest dan naar feestjes gaat. (Hé, dat rijmt. Levensmotto?)

Wil jij ook de test doen? Klik hier!

En laat me weten in welk hof jij bent ingedeeld! :)

Liefs,
Monica

2 opmerkingen:

  1. Ik hoor bij the spring court volgens de test.. wel grappig want ik ben ook in de lente geboren!

    BeantwoordenVerwijderen