donderdag 1 juni 2017

Unboxing: Celebrate Books Box juni: Flowers and armor!

Hoii!

Vandaag ontving ik mijn (allereerste!) Celebrate Books Box! Yay! Ik bestelde begin vorige maand al de Engelse Flower en Armor box! En hier is mijn unboxing en mening!



Woeh daar issie!



Ik was wat enthousiast met scheuren, ik scheurde het halve karton eraf.

 

Woei, leuke aanblik!

 

Ahhh zo tof! Het eerste dingetje is een kaars van Veelboekenliefde. Ik heb haar kaarsen al een tijdje op het oog, want ik vind ze echt super schattig! Meira is van Snow Like Ashes, en op zich vind ik dat wel een beetje jammer, want ik vond Sneeuw Als As niet zo'n leuk boek. Maar desalniettemin is een kaars natuurlijk super! De geur is pine trees & violets, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje naar die crème ruiken die je smeert bij uitslag. Sudocrème! Ja, die! Maar hé, ik vind dat een lekkere geur dus boeien!

 

Het volgende ding is een handgemaakte origami bloem met bladzijden uit Disruptor van Arwen Ellis Dayton. Zo gaaf! Hij heeft een driehoekje die je op de hoek van je bladzijden kan zetten, dus je kan hem als boekenlegger gebruiken. Ik ga hem alleen gewoon in de kast leggen, zodat hij niet kapot gaat.



Het volgende ding is een button en jaaaa ik hou van buttons! Ik doe alles op mijn tote bag. De button heeft een quote uit het boek Flame in the Mist van Renée Adhieh.



Ohhh! Het volgende ding vind ik echt leuk! Een portemonneetje van Blossom Books! Ik hou zo erg van de non-bookish lijn van Blossom Books. Ik heb hun spaarpot, tote bag, zakdoekdoos, boekenleggers, sticky notes en noem maar op al. En nu dus ook een portemonneetje! Handig voor vakantie.

 

Het volgende is een ketting. Twee kettingen om precies te zijn. Het zijn twee halve driehoeken en samen vormen ze het Parabatai rune-teken. Die ga ik aan mijn parabatai geven! Ik vind wel de kleur een beetje moeilijk bij kleding passen, maar het idee is tof.

 

Woeh!! Oh! Dit vind ik echt súper gaaf. Een gesigneerde plaat van Renée Adhieh. Wauw wat is hij prachtig!! Wauw!

 

Ah, nog een kaart en boekenlegger. 



Ah, jaaaaa! Zoals verwacht na het zien van die gesigneerde plate. Daar is het boek! Flame in the mist van Renée Adhieh. Ik heb al zoveel over dit boek gehoord. Het zou een soort Mulan hervertelling zijn. Tof! Helaas heeft het boek van die gerafelde randen. Sommigen vinden dat mooi, maar ik vind dat echt zo jammer aan een boek. Het is net of er een drukfout plaats heeft gevonden. Maar die cover! Wauw!



Al met al dus een hele leuke box! Ik vond het een leuke ervaring om zo'n box uit te pakken en in de toekomst ga ik zeker vaker Celebrate Book Boxen bestellen! Op de beloofde dag afgeleverd en zeker een feestje om uit te pakken. En je krijgt leuke dingen voor je geld ;-)

Welke boekbox heb jij wel eens besteld?

Liefs,
Monica

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke box! Ik vind vooral de kaars en het boeken portemonneetje erg leuk. Zelf heb ik de Fairyloot box van deze maand besteld, waar heel toevallig dit boek ook in zat :) Ik ben er in ieder geval erg benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh tof! FAIRYLOOT :D Wel toevallig dat het hetzelfde boek betreft ;p Ik ga die van juli bestellen bij ze!

    BeantwoordenVerwijderen