maandag 19 juni 2017

Recensie: Verleiding (De Royals #1) - Erin Watt

Hellooo!

Vandaag vertel ik jullie alles over Verleiding, het eerste deel in de Royals serie van Erin Watt. Dit boek is in prachtige glanspaperback uitgegeven. Hij is zo mooooi!


Koop bij bol.com

Waar gaat de Royals #1: Verleiding over?
De 17-jarige Ella is een echte overlever: met dubieuze baantjes -stripteasedanseres - knoopt ze sinds haar moeders overlijden de eindjes aan elkaar. Ella is vastbesloten haar leven op orde te krijgen.
Dan verschijnt Callum, de puissant rijke vader van 5 onweerstaanbare zoons. Ook Callum is vastbesloten: hij wil Ella uit haar armoede verlossen.
Ella besluit op Callums landgoed in te trekken, waar haar een gemengde ontvangst wacht: haat en liefde wisselen elkaar af. Krijgt Ella haar leven ooit op orde?

Cover en achterflaptekst
Ik vind de cover echt heel erg mooi, omdat hij zo glimt. Het voelt daardoor heel lekker aan. De kroon op de voorkant vind ik ook tof. De achterflap spreekt me ook heel erg aan en tja, dit is gewoon een boek voor mij, zo lijkt het!

Rijke mensen gedoe
Wat ik heerlijk aan dit boek vond, was dat het vol zit met rijke jongeren die van die problemen hebben als 'koop ik 2 auto's of 3?' Ik ben echt zo'n Gossip Girl-achtig persoon, dus ik kon ook heel erg genieten van alle personages in dit boek. Ella is echt zo'n totaal tegenovergesteld persoon: arm, werkt hard om rond te komen en heeft echte problemen. Ze past eigenlijk totaal niet in die wereld, maar Callum Royal is vastbesloten haar er bovenop te helpen. Hij geeft haar een smak geldt en belooft Ella dat als ze in de mansion blijft wonen, ze elke maand dit bedrag krijgt. Ella, die ook niet meer weet hoe ze het anders moet redden, neemt het geld aan en blijft.

De zoons Royal
Callum Royal heeft 5 indrukwekkende zoons. Ella maakt kennis met ze, maar zij moeten alle 5 niets van Ella hebben. Tenminste, dat lijkt zo. Eén van de zoons heeft een stiekeme passie voor Ella, en zij voor hem. Ik vind het heerlijk, zo'n badboy-type die heel hard doet, maar eigenlijk voor Ella wil gaan. Zo'n foute liefde idee. Ella is ook een tof personage, want ondanks al het geld dat ze nu tot haar beschikking heeft blijft ze zichzelf en wil ze zelfs nog werken. Heel tof.

Richting NA
Wat me wel opviel was dat het boek meer New Adult aspecten had dan ik verwachtte. Ik had iets meer richting de Fantasy verwacht, maar ik moet zeggen dat het me wel aangenaam verraste. Het boek was eigenlijk in één klap uit, zo heerlijk leest het weg. Er zitten een aantal plotwendingen in en het einde laat je echt achter van "Wat nu? Geef me deel 2!" Ik ben zo benieuwd naar hoe de serie verder gaat!

De Royals: Verleiding is een boek om erg van te smullen. Als je klaar bent voor vurige passie, rijkeluisdrama en een tof verhaal, dan is dit je boek! Ik heb er ontzettend van genoten en ik geef het boek 5/5 sterren. Geef me deel 2 nu please... Ik wil doorlezen!

Ik dank uitgeverij de Fontein hartelijk voor het opsturen van dit recensie exemplaar!

Ken jij de Royals serie al?


Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten