vrijdag 16 juni 2017

Mijn gesigneerde boeken!

Hoii!

Vandaag laat ik aan jullie alle boeken zien die ik in 2,5 jaar heb gesigneerd!

1. Daan en Nadia



2. De Stalker



3. Oog om Oog

 

4. Simon VS. de verwachtingen van de rest van de wereld

 

5. Hitte



6. Sneeuwwitje trilogie (allereerste gesigneerde boeken!)



7. Gebroken



8. De selectie serie



9. De Iron Fey serie



10. De Talon serie

 

11. Wie is nou normaal?



12. Orphan X



13. Het laatste licht

 

14. Zilveren Vleugels

 

15. Expeditie Verraad

 

 16. Did I Mention I Love You?



17. De Divergent serie


 

18. In de Ban van de Wolf



Ik heb ook nog wel boeken van auteurs met een gesigneerde bookplate, maar die heb ik nu niet meegeteld. Enkel degenen die mij persoonlijk hebben genoemd. Ik ben er heel trots op, want een boek met handtekening voelt altijd specialer. Op naar de volgende! :)

Welk gesigneerd boek ben jij heel trots op?

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen