zondag 11 juni 2017

Bookhaul en Wrap up mei!

HI iedereen!

Juni is gewoon begonnen (wút?). In mei las ik een boel boeken (what else is new?). Ennn vandaag vertel ik welke boeken dat zijn! Daarnaast heb ik ook weer een boel nieuwe boeken! YAY! 

Gelezen
Klik op de titel om naar de recensie te springen!

 


Nieuw!
 

Flame in the Mist zat in de Celebrate Books Box van Juni
Het Alfabet van Candice Phee ontving ik ter recensie van uitgeverij Lemniscaat
De Nergensman ontving ik ter recensie van uitgeverij AW Bruna voor een blogtour
The Complete Winnie The Pooh scoorde ik bij de kringloop voor €0,50! I love Winnie <3
Levana kocht ik, want ja, TLC serie <3
Tweestrijd ontving ik ter recensie van uitgeverij Q
Heartless en Caraval kocht ik op BookDepository. Ik heb ze allebei al in het NL, maar ik hou zoveel van ze dat ik ze ook in het Engels wil
Hoog Sensitieve Personen heb ik van mijn moeder gekregen, omdat ik een tijdje paniekaanvallen heb gehad van alle stress en nu met een nieuwe blik de wereld moet trotseren
Duizend Stukjes van Jou + deel 2 + deel 3 ontving ik ter recensie van uitgeverij Harper Collins en dat vind ik écht super lief! Gewoon de hele serie, yes! Het eerste deel heb ik inmiddels uit, halverwege juni kan je de recensie verwachten!
Een van ons Liegt ontving ik van uitgeverij Best of YA ter recensie
De zon is ook een ster ontving ik van uitgeverij Q ter recensie
ACOTAR en ACOMAF kocht ik, want ik wilde deze serie naast de NL versies ook graag in het Engels hebben

Wat is jouw mei-favoriet (gekocht of gelezen)?

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten