vrijdag 5 mei 2017

Wrap up april + TBR mei

Hey!

April is alweer voorbij, ongelofelijk gewoon. Ik zeg elke maand dat ik het druk heb met school (en dat is ook zo), maar toch lees ik wel een heleboel! Klik op de titel voor de recensie.




Harry Potter 1 illustrated
Elvy's Wereld
Dagboek van een Vlogger

E-books:
Zielverzamelaar
I am Number Four: Op Leven en Dood
The Assasin and the Healer (TOG #0.2) (geen recensie)

Al met al las ik dus 11 boeken deze maand! Jeetje, wat een boel. Mijn Goodreads Reading Challenge staat nu op 36/100 boeken. Dat komt wel goed, als ik zo doorga.

TBR mei!

Heerlijk, mei staat voor de deur en ik hoop heel erg dat het zonnetje goed gaat doorkomen en ik lekker in de tuin kan gaan lezen. 



Deze maand wil ik Harry Potter 2 illustrated lezen, omdat deze boeken gewoon zo super mooi zijn en ik helemaal in de Harry Potter-sfeer zit door het eerste deel.
Dat zwarte ding is mijn e-reader, want ik heb Circus Cesaria van Sanne Hillemans op de planning staan. Ik ben al een aantal bladzijden gevorderd in het boek en het is echt mooi!
Ook Cruel Crown wil ik nu eindelijk lezen.
Ik wil door in de Throne of Glass serie met Heir of Fire
Daarnaast wil ik vóór deel drie uitkomt nog Hof van Mist en Woede uitlezen
En omdat deel drie uitkomt in the Cage serie wil ik De Jacht ook eindelijk lezen

Welk boek van mijn stapels wil jij ook heel graag lezen?

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen