zondag 28 mei 2017

Verwacht in: juni!

Hoi allemaal!

Heerlijk zeg, juni komt eraan. Dat belooft een maand vol zon (hoop ik)! En zon betekent: lezen! Er komen in juni weer leuke boeken uit en ik zet ze vandaag voor je op een rijtje! Je kan op de afbeelding klikken om het boek te bekijken of al te reserveren!

Fataal - Eva Burgers
7 juni 2017




Fataal is een nieuwe Young Adult thriller van Eva Burgers, bekend van Sneeuwstorm, Flashback, Stille Getuige en nog veel meer!

Aristoteles & Dante ontdekken de geheimen van het universum
9 juni 2017


Dit boek is in het Engels al super populair en nu gaat Blossom Books de Nederlandse editie uitgeven. En: IN HARDCOVER *OMG*.

IJs als Vuur
13 juni 2017



13 juni komt het vervolg op Sneeuw als As! Wat een mooie cover!

Brieven aan de Duisternis
14 juni 2017



Uitgeverij Young and Awesome komt weer met nieuwe boeken. Ik vind hun boeken zo tof en ik ben dan ook heel erg benieuwd naar alle boeken die er nog gaan volgen. Dit is één van de nieuwe titels!

Inkt
14 juni 2017



Een boek waar ik héél erg naar uit kijk is Inkt van Alice Broadway! Die cover is prachtig en glimmend, en het verhaal klinkt zo ontzettend interessant! Ik wil het heeeel graag lezen!

The Glittering Court
14 juni 2017



Een ander boek waar ik heel erg naar uit kijk is The Glittering Court van Richelle Mead. Uitgeverij Young en Awesome gaat de Nederlandse versie uitgeven en OMG die jurk op de cover! Ik wil hem! :-)

Magisch
15 juni 2017



Ik hou normaal echt niet van bundels, maar dit is er nog wel een die ik graag zou willen lezen! De cover vind ik heel mooi en magie is nou eenmaal één van mijn favoriete onderwerpen in boeken!

Het Lot
20 juni 2017



Ohhhh, dit boek heb ik zo vaak in het Engels in mijn handen gehad. Ik vind deze cover echt heel erg mooi en hij glom zo. Toch heb ik door mijn book buying ban hem laten liggen. Maar nu hij in het Nederlands uitkomt weet ik het zeker: doei book buying ban, ik moet het boek hebben!

Winter
24 juni 2017



Yaaaaaaaas. Daar is Winter! Eind juni komt-ie eindelijk uit en ik heb mijn exemplaar al gepre-ordered. Blossom Books heeft namelijk een toffe actie: pre-order Winter bij je boekhandel en je ontvangt iets leuks!

Strijder
27 juni 2017



En hier is nóg een boek waar ik heel-heel-heel-heel (x100) erg naar uit kijk! Eindelijk het vervolg op Jager! Ik was zo blij toen dat boek kwam en ik vond hem echt gaaf. Julie Kagawa is één van mijn favoriete auteurs en ik kan niet wachten tot Strijder uitkomt!

Verrader van de Troon
28 juni 2017



Zelf heb ik Rebel in de Woestijn nog niet gelezen (oeps), maar ik weet dat een heleboel mensen uitkijken naar het vervolg: de Verrader van de Troon. Op 28 juni kunnen deze mensen hun hart ophalen!


Naar welk boek kijk jij het meeste uit?

Liefs,
Monica

1 opmerking:

  1. Inkt lijkt me zo tof, die wil ik zeker lezen! Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar Het lot :)

    BeantwoordenVerwijderen