dinsdag 16 mei 2017

My Perfect Book Life #10

Hoihoi!

Daar ben ik weer met een nieuwe editie van achter de schermen van My Perfect Book Life!



Ik ging naar de Foodmarkt in Rotterdam. Er waren bijzondere (en lekkere!) donuts!



Ik stond in de nieuwsbrief van Blossom Books met mijn foto van Cress!



Ik liet mijn derde gaatje schieten!

 

Ik kocht een heleboel boeken! Zien welke? *Klik*



Ik kreeg Tweestrijd en inmiddels kan je mijn recensie lezen.



Mijn naam stond in Tweestrijd!



Ik had MovieNight met BFF Iris!



Ik ging weer los met bookstagram foto's maken.



Ik was naar boekhandel Haasbeek voor de YA middag. Ik kocht er Bookstagram Cards en ik won het boek De Dark Days Club.

Netflix
Ik ben met mijn vriend begonnen aan Stranger Things. We vinden het heel apart, maar wel heel tof. Met mijn oppaskindjes (en stiekem zelf thuis) kijk ik Jessie, een Disney original serie. Het kijkt gewoon lekker weg. Ik ben wel nog op zoek naar iets nieuws in de OUAT sferen, die ik op Netflix kan kijken. Tips?

Ik heb het schrijven weer opgepakt. Ik ben bezig aan een YA boek over 2 meiden die allebei van alles hebben meegemaakt en ieder hun eigen problemen hebben, maar steun bij elkaar vinden. Even kort door de bocht ;-) Inmiddels heb ik al 130 pagina's getypt, dus ik ben lekker bezig. Of ik hem ooit wil uitgeven, geen idee. Eerst maar even voor mezelf schrijven.

Ik heb mijn jurk gescoord die ik ga dragen op de bruiloft van mijn zus. Hij is suuuuuper mooi en ik ben er echt zo ontzettend blij mee! (Ik laat hem wel nog even geheim).

Welke Netflix serie raad jij mij echt aan?

Liefs,
Monica

en Jack
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen