maandag 10 april 2017

My Perfect Book Life #9

Hi!

Vandaag weer een nieuw kijkje achter de schermen bij MyPerfectBookLife!



Ik heb eigenlijk in een impulsaankoop een schetsboek gekocht en een zwarte stift. Ik moest een lange treinreis maken en ondanks dat ik echt niet kan tekenen, waagde ik het erop om toch het even te proberen. Uiteindelijk ben ik nog best trots op het resultaat. Kan jij raden welk personage ik heb nagetekend?



Voor mijn afstudeerproject moet ik bij gezinnen in heel Nederland langs voor test- en speekselafnames. Zo ook eentje in Egmond aan Zee en tja... waarom dan niet gelijk een dagje strand ervan maken?



En ja, helaas kwam ook de minder leuke kant van een opleiding weer terug: tentamens! Ik heb wel een goed gevoel over alles, dus we gaan het zien!



Mijn moeder houdt niet zo van lezen uit een boek, maar luistert veel liever. We besloten daarom samen een abonnement te nemen op Storytel, een site/app met duizenden boeken in Nederlands en in het Engels. Al snel begon ik mijn eerste boek te luisteren: A Court of Thorns and Roses! Op z'n tijd zal ik mijn ervaringen met Storytel met jullie delen in een blogpost!

Netflix
Ik ben zowaar weer doorgegaan met New Girl. Ik was het een tijdje echt zat, maar nu vind ik het weer helemaal leuk! Ik ben bijna bij seizoen 4.
The 100 is gelukkig weer terug van een weekje weggeweest en zo ook Riverdale. Heerlijk, vaste series elke week.

Lezen
Onlangs heb ik echt een boel boeken gelezen. Ik ben bezig met alle korte verhalen van de Throne of Glass serie, die gebundeld zitten in the Assassin's Blade. Verder heb ik net het tweede deel Crown of Midnight uit. Ik las Op de rand van het niets en Eerste Leven van Harper Collins en ook Ik zie je in de Kosmos, het Geheugenboek en Dagboek van een Vlogger waren niet veilig voor mijn leeslust. Binnenkort ga ik beginnen aan Cress!

Girls Night
Met mijn bestie heb ik nu op de donderdag standaard een Girls Night, waar we een meidenfilm kijken, popcorn eten en wijn drinken. Echt een top idee, zo'n ontspannen avondje in de week om quality time te hebben als je elkaar niet zo vaak ziet als je zou willen.

Koningsdag
Koningsdag komt er weer aan en dat betekent natuurlijk boeken scoren! Ik ben mijn kleingeld al apart aan het leggen, want ik ga lekker op pad om mijn tassen te vullen. Welk boek hopen jullie te vinden op de Koningsdag markt?

Niet een hele volle editie dit keer, maar dat is ook wel eens fijn. Ik merk aan mezelf dat ik er toe ben aan rust (en het liefst zelfs vakantie) dus ik probeer het mezelf niet te druk te maken. Lezen en bloggen blijf ik natuurlijk wel doen ;)

Liefs,
Monica

en Jack
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen