vrijdag 31 maart 2017

Wrap up maart & tbr april!

Hoihoi!

Wow, maart is alweer voorbij! Zo snel gaat dat... In maart las ik 8 boeken en ik zal ze vandaag met jullie delen! Daarnaast laat ik jullie zien welke boeken ik van plan ben te lezen in april! 

Wrap up maart
Zoals gezegd las ik 8 boeken, als je de recensie wil lezen kan je op de titels onder de foto's klikken :-)!




Cinder

E-book: The Assassin and the Pirate Lord (geen recensie)

Mijn Goodreads challenge staat nu op 25/100. Ik geloof dat ik nog steeds wel bij loop, maar mocht ik achter komen te lopen ga ik hem terugzetten naar 90 of 80, want ik krijg nog een paar drukke maanden straks. 

TBR april
Ja, ik weet het. Ik hou me nooit aan To Be Read voornemens. Toch wil ik gewoon dat het een keer lukt.

Ik wil in april de recensieboeken lezen die ik heb gekregen en daarnaast weer een Engels boek lezen. Ik probeer elke maand een Engels boek te lezen en ik vind dat echt super leuk! Ook wil ik een buddyread doen met Lindsey. Eens zien!

 

Deze 4 boeken zijn recensie exemplaren en ik ben naar alle 4 even benieuwd!

 

Als Engels boek ga ik voor Crown of Midnight. Mijn buddyread met Lindsey zal Hof van Doorns en Rozen zijn!

WOEH Sarah J Maas maand? :) 

Welk boek dat je in maart hebt gelezen vond je echt tof? Of welk boek staat er op jouw april TBR?

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen