zaterdag 11 maart 2017

Spine Poetry!

Hey allemaal,

Eén van de tips die ik binnenkreeg toen ik jullie vroeg om leuke ideeën voor op MyPerfectBookLife, was dat ik een gedicht zou maken met de ruggen van boeken. 'Doe ik wel even', dacht ik. Maar het bleek nog lastig! Titels zijn natuurlijk nooit zo geschreven dat alles op elkaar past, maar ik heb het zo goedlopend mogelijk gemaakt. Hopelijk zien jullie er ook nog een soort mooie boodschap in, haha. Here we go!



Aan alle jongens van wie ik hield,

Wat als... duizend stukjes van jou vallen.
Verdermeer, rood als bloed,
van duizend hoog.
En dan het laatste licht, zwart als ebbenhout.
Harteloos... gebroken.


Best diepzinnig, al zeg ik het zelf. Dit is zeker leuk om zelf thuis te proberen en deel vooral hieronder je gedicht of een leuke zin die je hebt gemaakt. Misschien kan je wel verdergaan dan een gedicht en een verhaaltje bedenken met titels die terugkomen. Ik kom helemaal op ideeën... hmm...

Dit was in ieder geval mijn spine poetry!

Liefs,
Monica

4 opmerkingen: