woensdag 15 maart 2017

My Perfect Book Life #8

Hoihoi!

Hier is weer een nieuwe kijk achter de schermen. Wat heb ik allemaal beleefd? Het is een volle editie vandaag!



Ik heb natuurlijk weer de gebruikelijke bookstagram foto's gemaakt. Ik deed mee aan de Blossom Books instagram tour rondom de Kids of Appetite. Het wordt altijd één grote zooi als ik foto's maak, maar de foto's vind ik dan toch wel erg tof!



Ik kreeg eindelijk mijn Ravenklauw sjaal binnen! Zo blij! Eindelijk kan ik openlijk mijn huis steunen, yaas!


Ik las Cinder en werd instant verliefd op deze serie. Niet veel later had ik Scarlet gekocht en ook gelezen. Omg, geef me Cress ja?



Ik kreeg een super lieve reactie op mijn Instagram account. Wel vaker hebben mensen gezegd dat ze mijn blog of instagramfoto's tof vinden, maar dit compliment vond ik toch wel héél gaaf! Ik blijf zeker doorgaan ;-)


Mijn weekend was super chill. Ik ging lekker in bad met wijn, chips en een goed boek. Echt heerlijk ontspannen. Ik heb ook heel veel gelezen dit weekend. Ik las Scarlet uit, De KOA las ik uit en ik las Zusjesland. Lees spirit alert!



Samen met twee meiden van de uni ging ik naar the Corner Bakery in Amsterdam. Zij staan bekend om hun eenhoornmilkshakes en toffe donuts. De grap was dat de donuts toevallig even op waren, maar een milkshake (à la €6,95) hebben we wel op. Hij was lekker, maar niet de prijs waard.

 

Het was heerlijk weer en ik moest een tijdje op mijn moeder wachten, dus ik nam de reservesleutel van de auto mee thuis en ik wachtte lekker op de achterbank. Raampje open, zonnetje op mijn snoet en een goed boek beginnen. Heerlijk!

Series
Ik heb echt een heerlijke week, want elke dag komt een aflevering van iets dat ik volg. Op maandag is dat The 100, op dinsdag Shadowhunters, op woensdag Nienke Plas, op donderdag Temptation Island en op vrijdag Riverdale. Ik kijk dus, in tegenstelling tot normaal, nu best uit naar alle weekdagen, in plaats van alleen het weekend.

Wie is de Mol?
De finale van die is de mol is geweest en WOW! Ik heb het gewoon voor het eerst in de mensheid een keer goed! Ik kon het niet geloven, maar voelde me wel even heel goed. Al moet ik wel zeggen dat die verborgen aanwijzingen weer super lame waren.

Nintendo
Ik heb mijn Nintendo er sinds een jaar weer bij gepakt. Twee jaar geleden kocht ik de nieuwste Nintendo 2DS (die ene die je niet kan dichtklappen) en vorig jaar kocht ik het spel Animal Crossing: New Leaf ervoor. Ik heb dat toen een tijdje heel erg actief gespeeld, maar eigenlijk sinds mijn collegejaar begon heb ik het gestaakt. Al van jongs af aan spel ik Animal Crossing, dus ik ben er nu weer mee begonnen. Heerlijk.

Schrijven
Ook de schrijfspirit kwam terug! Ik deed mee met NaNoWriMo in november, maar mijn YA boek bleef staken op ongeveer 25.000 woorden. Een leuke poging, maar niet genoeg. Inmiddels ben ik weer heel gemotiveerd aan het schrijven en telt mijn boek al bijna de 50.000 woorden! Ik denk dat ik op 70% van mijn boek ben, dus ik ben heel trots en hoop dat ik hem helemaal ga kunnen af schrijven. Maar dat denk ik wel ;-)

Londen
In de zomer ga ik met mijn beste vriendin voor het eerst naar Londen. Ik heb er super veel zin in want Harry Potter tour en boekwinkels! Heb je nog toffe aanraders van winkels of activiteiten die we écht moeten ondernemen, laat het alsjeblieft weten!

Op naar de volgende editie!

Liefs,
Monica

Hieronder ligt Jack, die mijn warmtedekentje pikt, terwijl ik door mijn rug was gegaan.

 

2 opmerkingen: