vrijdag 3 maart 2017

Bookhaul & wrap up februari!

Hoi iedereen!

Februari is voorbij, maart staat voor de deur. Wow, hoe snel is dat gegaan? Vandaag ga ik jullie laten zien welke prachtige boekjes in heb gekocht/gekregen deze maand en welke ik heb gelezen. Ik heb best flink wat gelezen, viel me op. Echt fijn!

Nieuw

 

De Jewel: Opgesloten - kreeg ik van uitgeverij Young and Awesome ter recensie
Carve the Mark - ontving ik van uitgeverij Best of YA als recensie exemplaar
Cinder - kocht ik van mijn verjaardagsbonnen!
Adorkable - kocht ik ook van mijn verjaardagsbonnen!
Echte liefde vind je in de boekhandel - kreeg ik van uitgeverij Boekerij als cadeautje, zo lief!

En natuurlijk de boeken die ik op mijn verjaardag kreeg, die ik heb beschreven in mijn Birthday Haul!

Gelezen

Klik op de titel voor de recensie!

 

Secret Scouts en de vermiste president
Opgesloten (vorige maand gelezen, deze maand recensie)
Adorkable (7 maart recensie)
Hoog Verraad

En de verrassing van de maand:



Echte liefde vind je in de boekhandel - Had niet verwacht dat het zó'n hartverwarmende roman zou zijn!

Oeps ik ben Ademloos vergeten op de foto te zetten, maar die las ik ook!

En ik las nog twee e-boeken:

Quidditch Through The Ages (geen recensie)
Harry Potter #0.5 Prequel (geen recensie)

Ik las 9 boeken in februari en ik vind dat een heel mooi aantal. Mijn leeschallenge van Goodreads staat op 17/100 boeken, maar ik denk dat ik misschien even wat omlaag ga. Door school heb ik het gewoon super druk en ik voel een beetje pressure om te lezen en dat is zonde. 

Wat was het tofste boek dat jij in februari hebt gekocht of gelezen?

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten