zondag 19 februari 2017

My Perfect Book Life #7

Hey allemaal!

Vandaag een super leuke My Perfect Book Life voor jullie, want ik ben twee weken terug jarig geweest en overspoeld met cadeaus!! :) Maar we beginnen bij het begin.



Ik ontving van uitgeverij Boekerij een boek en een t-shirt met de bedrukking van de cover van het boek als verrassing. Ik vond dat echt super leuk om te ontvangen!



Ok√©, sommige mensen gaan mij haten. Maaar.. Ik ben voor het eerst in de Starbucks geweest. Ja, voor het eerst. Met Odette sprak ik af en zij claimde dat de Starbucks echt super is. Nou, eh ja. Dat is het. Vanaf nu ben ik er denk ik wel vaak te vinden.



Ik maakte een dromenvanger. Het gehaakte gedeelte maakte mijn zus en de rest maakte ik. Hoewel het gehaakte het indrukwekkendste is, haha. Neem ook een kijkje op haar blog, als je haken en andere crafting interessant vindt!



Iedereen had het erover: de Hebban blog-lijst. Hoewel ik het niet eens ben met de 'staat jouw blog er tussen dan ben je de moeite waard, zo niet dan niet' uitspraken, vind ik het wel een handig overzicht om heel veel nieuwe blogs te ontdekken. Mijn blog stond er ook tussen en ik vond het echt super leuk om te lezen! 



Jaaaaaa, ik was jarig! Ik werd 21 en daarmee officieel volwassen! Ten minste, dat is de bedoeling. Tijd voor kroontjes is er altijd, volwassen of niet.



En slingers. Die mogen ook altijd. Ik kreeg echt ontzettend veel cadeautjes! Wil jij weten wat? Klik hier voor mijn uitgebreide birthday cadeautjes haul!



Iedereen om mij heen deed de Hogwarts House test. Hoewel ik al door Pottermore ben ingedeeld bij Ravenclaw, wilde ik het toch even proberen. Wederom Ravenclaw, het is duidelijk <3

Netflix
Seizoen 4 van The 100 is van start gegaan en ik ben alweer lekker aan het kijken. Ik hou van die serie!
Na een half seizoen van A Series of Unfortunate Events ben ik gestopt. Het is toch niet helemaal mijn ding, hoewel ik de boeken en de film wel tof vond.
Verder ben ik begonnen aan Riverdale en ik vind die serie na vier afleveringen al zo gaaf!

Lezen
Ik las sinds de vorige editie van My Perfect Book Life een paar boeken: Alice van Christina Henry. Het is een horror hervertelling van Alice in Wonderland. Ook las ik Carve the Mark, Echte liefde vind je in de boekhandel en Ademloos - het derde en laatste deel in de Dark Elements serie.

Afstuderen
Jaaaa, vanaf 6 februari is mijn afstudeertraject begonnen van mijn opleiding Pedagogische Wetenschappen. Ik heb er super veel zin in, al wil ik na mijn Bachelor nog door voor mijn Master, dus het is niet dat ik na dit jaar al echt klaar-klaar ben, maar toch. Na dit jaar hoop ik een diploma te hebben!

Harry Potter expo
Door mijn vriend werd ik verrast met een bezoekje aan de Harry Potter expo. Ik heb hierover een verslag geschreven, dat lees je hier. Echt een super tof cadeau, ik vond het heel interessant en... magisch ;-)



Dit was de zevende editie van My Perfect Book Life - achter de schermen. Op naar de volgende!

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen