zaterdag 4 februari 2017

Bookhaul en wrap up januari

Hey allemaal,

Januari is weer voorbij en ik heb een paar boeken nieuw en een paar boeken gelezen. Ik laat jullie zien welke!

Nieuw

 


Secret Scouts 1&2 - ontving ik van uitgeverij Aerial Media Company ter recensie
Sneeuw als As - ontving ik van uitgeverij Harper Collins ter recensie
Carve the Mark - ontving ik van uitgeverij Best of YA ter recensie
Echte liefde vind je in de boekhandel - ontving ik van uitgeverij Boekerij als cadeautje, ga ik ook zeker lezen!

Gelezen

Klik op de titel om naar de recensie te vliegen!

 

Slaves
Blind Date (recensie verschijnt ivm blogtour op 11 februari)

Verder las ik nog enkele e-books!

The Jewel: novella on Raven (recensie komt begin feb, over de Nederlandse editie)

Dus... acht boeken deze maand! Hmm, minder dan ik hoopte, maar toch een boel! Ik heb nu 8/100 boeken gelezen van mijn Goodreads challenge en ik ben benieuwd of ik het zo vol kan houden. We gaan het zien!

In februari komen er recensies van De Jewel: Opgesloten, Blind Date, Secret Scouts 2, Alice en Carve the Mark in ieder geval. Voor de rest is het nog een verrassing wat ik ga lezen! 

Wat was jouw one-in-a-million boek uit januari? 

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen