dinsdag 21 februari 2017

Boeken die uitkomen in maart!

Hi allemaal,

Er worden in 2017 zoveel leuke boeken uitgegeven! Vandaag zet ik voor jullie op een rijtje wat jullie kunnen verwachten in... maart!

Nederlands
Reserveer bij bol.com


Did I Mention I Miss You van Estelle Maskame komt uit. Dit is het derde deel in de DIMILY serie! Woeh! Tof!

Reserveer bij bol.com

Bij Harper Collins komt een nieuw boek uit: Het (niet zo) coole leven van Carrie Pilby. Dit lijkt mij een heerlijk boek, even lekker ontspannen lezen.

Reserveer bij bol.com

Een ander nieuw boek dat uitkomt bij Harper Collins is het science-fictionboek Op de rand van het niets.

Reserveer bij bol.com

Een boek waar ik heeeeel erg naar uit kijk is Cress, het derde deel in de Lunar Chronicles serie, uitgegeven door Blossom Books. Waaah, weer zo'n mooie hardcover!

Reserveer bij bol.com

Een ander boek waar ik heel benieuwd naar ben is Eerste Leven, geschreven door Gena Showalter. Ze is bekend van de Alice in Zombieland serie, en man die vind ik tof! Heel benieuwd naar dit nieuwe boek van haar.

Reserveer bij bol.com

Yay! Het vervolg op Phobos komt ook in maart! Voor wie het nog niet wist, Victor Dixen komt naar YALfest, dus je kunt nog gauw Phobos 1 en 2 lezen voor je daar heen gaat!

Reserveer bij bol.com

Dagboek van een Vlogger (Nederlandse omslag volgt nog), is het nieuwste boek van Tim Collins. Hij is bekend van Nurdius Maximus, Dagboek van een (gedumpte) vampier en nog veel meer. Ik ben benieuwd hoe hij dit heeft geschreven!

Reserveer bij bol.com

Ik zie je in de kosmos lijkt mij echt een heel mooi boek! Hij verschijnt op 15 maart.

Engels


Reserveer bij bol.com

In maart komt Piper Perish uit, geschreven door Kayla Cagan. Ik vind de cover heel tof. En leuk feitje: in april komt dit boek in het Nederlands uit bij Best of YA!

Naar welk boek ben jij het meest benieuwd?

Liefs,
Monica

2 opmerkingen:

  1. Ik kan niet wachten op Ik zie je in de kosmos, Phobos2 en Piper Perish!De cover in het Nederlands wordt trouwens anders omdat Emmy dat hele boek heeft vormgegeven (hoe leuk en uniek!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa, ben ik ook heel benieuwd naar! Echt tof dat Emmy dat mocht doen, ze had Lobsters ook echt mooi gemaakt :) Zo leuk dat ze er zo bij betrokken wordt!

      Verwijderen