zondag 29 januari 2017

My Perfect Book Life #6

Hey allemaal,

Daar zijn we dan. In 2017. Enige tijd in dit nieuwe jaar is alweer voorbij en vandaag vertel ik jullie wat er in die tijd is gebeurd!



Ik begon het jaar goed met gezond eten. Ik probeer het bij te houden, omdat mijn zus in juni gaat trouwen en ik mooi in een jurkje wil verschijnen.



Ik las Throne of Glass met zelfgebakken discokoekjes en ik vond hem léúk!



Ik wilde eigenlijk gelijk door in Crown of Midnight, maar ik ging eerst maar recensie exemplaren lezen. Kijk! Er lag sneeuw!



Ik maakte mijn TBR voor 2017! Welk boek wil jij hiervan ook nog echt lezen?



Ik haalde de 1.750 volgers op Instagram! Wow!!! Bedankt!



Ik doe mee aan de schrijfchallenge van theblacksheepindie op Instagram. Elke dag krijg je dan een opdracht waar je over moet schrijven. Echt super leuk als je net als ik veel fantasie hebt, maar niet weet wat je er mee moet. Neem zeker een kijkje op haar Instagram en doe nog mee aan de challenge!



Ik had mijn gebruikelijke Kerstvakantie-HarryPotter-Watchaton. Yasss.



Het sneeuwde en ik was blíj! :-)

Op Netflix ben ik begonnen met A Series of Unfortunate Events en ik vind het... bijzonder. Ik heb de film gezien en ben gek op het verhaal, maar deze tv-serie is weer heel anders. Het is niet echt een hoogstandje, maar tegelijkertijd is het echt grappig en blijf je kijken. Ik ben bijna klaar met het seizoen. Ook ben ik begonnen aan Bitten, waarvan ik het hele eerste seizoen heb gezien (love it), maar nu bij het tweede seizoen ben ik het eigenlijk een beetje zat.

Ik las voor mijn Goodreads Reading Challenge 8 boeken, hoewel ik er meer had willen doen!

En ik ben bijna jarig! Donderdag 2 februari is het zover jaaaaaa. Dan word ik 21! Ik heb al veel boeken die ik wil hebben, die ik nog binnenkort op MyPerfectBookLife zal plaatsen. Welk boek is nog echt een aanrader?

Voor nu is dat even mijn spannende week. Volgende editie staat in het teken van mijn verjaardag en al mijn cadeaus! <3

Bedankt voor het lezen!

Liefs,
Monica

En hier is Jack weer:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen