woensdag 4 januari 2017

My Perfect Book Life #5

Ho Ho Hoi!

De feestdagen zijn weer voorbij en ik heb een boel beleefd. Kijk je mee?

 

Begin december ging ik met mijn zus en moeder naar de musical van de Lion King. Wauw, wat was dat prachtig. Echt kippenvel!!

 

 

Op kerstavond kreeg ik een boel cadeaus. Zo ook deze boeken. Verder kreeg ik Lady Million parfum, de Wendy, dagcrème, douchegel, mascara, blush, lipbalsem, verse thee, de VROUW en eucalyptus spray. Zo verwend!

 

Ik kocht Toet, de knuffel op de foto hierboven. De opbrengst hiervan gaat naar de stichting Clini Clowns. Ik vind het belangrijk om goede doelen in Nederland te steunen, helemaal als het om kinderen gaat. Vandaar dat ik dit lieve knuffeltje niet kon laten liggen!

 

Ik maakte een nieuwe header voor mijn blog. De oude was ik zat, dus tijd voor een nieuwe. Ik vind hem best mooi! Mocht ik ooit een professionele (kunnen) laten maken, zal hij wel weer vervangen worden denk ik.

 

Ik probeerde bookstagram foto's te maken, maar die kat van mij liep constant door het decor heen. Het werd een lange middag.

 

Dus toen gebruikte ik hem zelf als decor. En ja, dat plaid is nieuw. Het is echt wol en mijn portemonnee huilde een momentje. Jack (kat) en ik zijn er echter wel weer blij mee.

Ik mocht een manuscript lezen van uitgeverij Karakter! Echt heel tof!

Met Netflix ben ik klaar met seizoen 7 van Pretty Little Liars (dat einde, like wtf). En in het laatste seizoen bezig van The Vampire Diaries. Daarna moet ik weer hard op zoek naar een nieuwe serie. Tips?

En tja, ik heb kerstvakantie dus chillen als een malle!

Liefs,
Monica 

 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dagen heb jij gehad zeg! En ik wil zelf ook nog naar The Lion King musical.. nu nog mijn vriend overhalen hihi!

    Ik vind zelf Gilmore Girls en Once Upon a Time erg leuke series!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) ja zeker doen! Super musical!

      Jaa Wow OUAT is tof! En Thanks ik ga eens kijken wat ik van Gilmore Girls vind :)

      Verwijderen
  2. Aaaah je mooie kat! En ook ik ben klaar met PLL..... voel me zo klote met dit einde en het duurt nog zo lang voor de rest! En ik zit ook in het laatste seizoen TVD! Heb de Originals al afgekeken laatst en ook dat einde!!!!! Wat doen al die serieschrijvers ons toch aan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen