donderdag 12 januari 2017

Mijn TBR voor 2017!

Haaai!

In 2017 ben ik weer van plan 100 boeken te lezen. Natuurlijk komen hierbij weer een boel recensieboeken kijken, maar ik wil ook wat meer boeken uit mijn eigen kast gaan lezen. Ze blijven steeds maar staan, terwijl ik ze écht wil lezen! Deze staan er sowieso op mijn lijstje:



- Duizend Stukjes van Jou - en natuurlijk ook de vervolgdelen. Ik kreeg deze voor mijn verjaardag, maar heb hem nog steeds niet gelezen hoewel er zoveel positieve reacties op zijn...
- Did I Mention I Love You - Ik heb dit boek gekocht in Hoofddorp toen Estelle Maskame er kwam signeren. Mijn exemplaar is dus gesigneerd! Maar ongelezen... *shame*
- Stilte en Finale - Ik vond hoofdpersoon Nora zó naïef en irritant in het tweede deel, dat ik eigenlijk niet in het derde deel ben begonnen meer. Dat terwijl ik de serie wel super leuk vind!
- Ontworteld - Kreeg ik ook voor mijn verjaardag vorig jaar (februari). Misschien dat de dikte me afschrikt? In principe hou ik van dikke boeken, maar toch heb ik hem nog niet opgepakt.
- De Jacht (The Cage #2) - Ik kocht hem toen ik De Cage uit had en De Jacht in de winkels lag meteen. Alleen heeft hij sindsdien heel triest op mijn plank gestaan... Potverdorie!
- List en Leugens - PLEASE DON'T HATE. Ik weet dat ik dit boek móét lezen. Ik wil alleen het goede moment nog vinden... 2017 dus!
- Hof van Doorns en Rozen en Hof van Mist en Woede - Omdat het vervolg al dit jaar gaat uitkomen, wil ik de eerste twee delen waar iedereen razend positief over is heel graag lezen. Ik weet nu al dat ik ze gaaf ga vinden, maar juist daarom ben ik bang dat ze me teleurstellen...

Natuurlijk zijn er nog meer boeken die ik graag wil lezen, maar dit zijn de must-reads. Qua Engelse boeken wil ik de Throne of Glass serie helemaal lezen, Crimson Bound van Rosamund Hodge, This Savage Song van V.E. Schwab, Alice van Christina Henry, The Book of Lost Things van John Connolly en The Shadow Queen van CJ Redwine.

Welk boek wil jij sowieso in 2017 lezen? Of welk boek mis ik op mijn lijstje?

Liefs,
Monica

8 opmerkingen:

  1. The Queen zal je niet teleurstellen hoor!!! Hup jij vlug Acotar en Acomaf lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb Duizend stukjes van Jou net uit, en mán wat een geweldig boek!! Zeker snel lezen dus :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Benieuwd wat je van Ontworteld vindt! Het is inderdaad een dikke pil, maar tegelijk omdat het een standalone is kun je het ook zien als in een keer een complete serie uitlezen ;) Ik vond het een origineel en mooi verhaal (deze mooie hardcover is wauw) en het herverteldeel van Beauty and the Beast geeft een mooie toevoeging zonder dat het te aanwezig is. Hof van Mist en Woede ligt hier ook nog klaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa ik ben er ook benieuwd naar haha :D Ik word helemaal enthousiast ervan door jou haha!

      Verwijderen
  4. dyizend stukjes van jou gelezen en wil deel 2! Ik ga voor de landenchallenge op Hebban ook voor 100 en hoop op veel meer! en jouw lijst wil ook nog elzen,helemaal dezelfde smaak dus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaaaah top! Ik ben heel benieuwd. Als we idd zelfde smaak hebben wil ik héél graag die serie nu lezen haha

      Verwijderen