zondag 22 januari 2017

Complete series in mijn boekenkast!

Hey!

Om eens wat nieuwe dingen op mijn blog te doen dan recensies, bookhauls en winacties ben ik gaan rondvragen wat mensen leuk vinden om te zien op mijn blog. Iemand tipte mij dat ze graag alle complete series uit mijn boekenkast wil zien. Nou, dat wordt geregeld! 

Tijdens het maken van de foto's viel mij op hoeveel net niet complete series ik heb. Steeds 1 laatste deel wat nog moet komen. Toch heb ik een boel complete series kunnen vastleggen! Zie hier!

 

De silber serie van Kerstin Gier!

 

De Hush Hush serie van Becca Fitzpatrick!
- Stilte
- Finale

 

De sneeuwwitje trilogie van Salla Simukka!

 

De Grisha trilogie van Leigh Bardugo!


De Divergent serie van Veronica Roth!
- Inwijding


De Touching Juliette serie van Tahereh Mafi!


 

De serie van het Programma door Suzanne Young!
(Kom er dus achter dat die helemaal nog niet klaar is. De remedie moet namelijk nog vervolgd worden, damnit)

 

De Test trilogie door Joƫlle Charbonneau!

 

De Firelight serie door Sophie Jordan!

 

De Iron Fey serie van Julie Kagawa!
(De Call of Forgotten serie is nog niet af, maar deze wel dus yaas)

 

De Edelsteentrilogie door Kerstin Gier (ALL TIME FAVORITE SERIES)
- Robijnrood
- Saffierblauw
- Smaragdgroen

Sorry, ik heb ze nog niet gerecenseerd. Dat ga ik doen als ik ze ga re-readen!

 

De Dark Elements serie van Jennifer L Armentrout!
- Ademloos


De Wolven van Mercy Falls serie van Maggie Stiefvater!
- Huiver
- Fluister
- Voor Altijd


De Selectie serie (America) door Kiera Cass!

 

De Friday Harbor serie van Lisa Kleypas
- Zus
- Geest
- Storm

 

En tot slot: de Academicus Vampyrus serie van Richelle Mead!
- Academicus Vampyrus
- IJskoud
- Schaduwkus
- Bloedbelofte
- Geestesband
- Offergave

Dit zijn al mijn complete series! Hopelijk zullen mijn incomplete series ook zo snel mogelijk compleet raken, maar ik vind dat ik er nu al een hele boel heb!

Welke complete serie(s) heb jij pronkend in je kast staan? 

Liefs,
Monica 

7 opmerkingen:

  1. Ohhh je hebt veel leuke series :3

    De series die ik compleet in m'n boekenkast heb staan zijn:
    - Harry Potter van J.K Rowling
    - The Mortal Instruments van Cassandra Clare
    - The infernal Devices trilogie van Cassandra Clare
    - the Selection van Kiera Cass
    - The Hunger Games van Suzanne Collins
    - The maze runner van James Dasher
    - If I stay duologie van Gayle Formant
    - Twilight serie van Stephenie Meyer
    - Percy Jackson series van Rick Riorfam
    -Divergent trilogie van Veronica Roth

    En dan heb ik nog verschillende series waar ik alleen nog het laatste boek van moet, maar steeds andere koop :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Jij hebt ook veel gave series! Ik ben super benieuwd naar de Maze Runner serie, weet alleen niet of ik hem in het Engels of Nederlands wil ;p

      Verwijderen
  2. Omg, je hebt de hele Wolves of Mercy Falls serie! Luckyyy
    Deze series heb ik compleet:
    -Edelstenen trilogie
    - 2x Harry Potter
    - 2x The Hunger Games
    - Miss Peregrine's Home For Peculiar Children
    - The Selection
    - Twilight
    - Fallen
    - Legend trilogie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh! De legend serie! Is die goed? Twijfel of ik hem wil lezen :)

      Verwijderen
  3. Omg, je hebt de hele Wolves of Mercy Falls serie! Luckyyy
    Deze series heb ik compleet:
    -Edelstenen trilogie
    - 2x Harry Potter
    - 2x The Hunger Games
    - Miss Peregrine's Home For Peculiar Children
    - The Selection
    - Twilight
    - Fallen
    - Legend trilogie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op het moment heb ik de volgende series compleet:
    - Twilight
    - Harry Potter
    - De Hongerspelen
    - Divergent
    - The Selection
    - The Infernal Devices
    - The Lunar Chronicles
    - Unearthly-trilogy
    - Fallen

    Behoorlijk wat al, maar het aantal series dat incompleet is, is een stuk groter... haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee om te doen ja. Ik zal eens moeten kijken wat ik al compleet heb staan. Toch wel redelijk wat denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen