zondag 8 januari 2017

Bookhaul en wrap up december!

Hey allemaal!

De koude wintermaanden zijn weer voorbij. Nee, grapje. Slechts december is om, maar de winter duurt voort. In december had ik kerstvakantie en daardoor veel gelezen. Dat was wel nodig, want ik zat in een dikke leesdip. Ik las uiteindelijk in december toch nog 6 boeken.

In december kreeg en kocht ik namelijk ook nieuwe boeken. Het waren er niet veel, maar dat is niet erg, want zo kan ik mijn TBR stapel een beetje laten krimpen.

NIEUW



Secret Scouts 1 & 2 - ontving ik van de uitgeverij van de schrijver. Hij benaderde mij persoonlijk of ik zijn boeken wilde lezen. Eh, ja! Tuurlijk! Als schrijvers dat vragen vind ik dat zo'n eer ;-)
Slaves (Raven #1) - ontving ik ter recensie van uitgeverij Clavis. Ik ben er net in begonnen en het begint al veelbelovend!
Throne of Glass (TOG #1) - kocht ik zelf, want ik ben al zo lang zó benieuwd naar deze serie. En aangezien ik wat meer Engels wil gaan lezen, besloot ik de serie in het Engels aan te schaffen.

GELEZEN

Voor de links naar de recensies klik je op de titel!



Vuur en As #1
Vuur en As #2
Lege Kamers
De Jewel
De Alien
Siren (potverdorie, ik wist dat ik een boek vergeten was op de foto)

In januari ga ik Slaves uitlezen en wil ik ook de Secret Scouts boeken gaan lezen. Mijn opleiding gaat wel weer verder en aangezien ik aan het afstuderen ben zal ik wel wat minder kunnen lezen... Maar ik ga mijn best doen!

Wat was jouw toppertje van december? Of juist de flop?

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen