woensdag 18 januari 2017

Boeken waar ik naar uitkijk: februari!

Hey allemaal,

Ondanks dat jullie er niets over lezen op mijn blog, kijk ik natuurlijk als boeksmuller ook uit naar bepaalde boeken. Ik heb daarom besloten om ze eens met jullie te delen!

Nederlands




Cinder
Oké, ik speel een beetje vals want Cinder komt 23 januari al en niet in februari, maar ik kijk er wél heel erg naar uit!





















Scarlet
Oké, dan zet ik Scarlet er ook maar bij! Dit vervolg op Cinder komt namelijk wel in februari uit. En wel op 15 februari.





















Het vuur van de draak
Ik ben zo benieuwd naar deze fantasy novel! Ik hou van draken! Dit boek komt uit op 22 februari.





















Titans
Verschijnt 1 februari. Want Victoria Scott <3





















De vele werelden van Alby Knap
Dit lijkt me gewoon een heel mooi boek over een jongentje die moet dealen met de dood van zijn moeder. Verschijnt 9 februari.





















Verwoest
Ik vond Kater heel spannend en ben heel benieuwd naar Margje's nieuwe boek! Verschijnt 28 februari.

Engels






















The King's Cage
Ik ben zoooooooo benieuwd naar het vervolg van Zwaard van Glas. Ik kan niet wachten op de Nederlandse, dus wil gelijk de Engelse al lezen! En die cover weer. Ja, ja, ja! Hij verschijnt 7 februari!

Naar welk boek ben jij het meest benieuwd? 

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen