dinsdag 6 december 2016

WIN: Het Harry Potter Kleurboek: Magische Plekken en Wezens!

Hi allemaal!

De Sint is weer uit het land, maar hij heeft iets achtergelaten voor jullie. Hij heeft mij gevraagd of ik dit wilde verloten onder mijn trouwe bloglezers: jullie! Het gaat om het Harry Potter kleurboek. Het kleuren is tegenwoordig een echte hype geworden en waar kan je beter in kleuren dan in een Harry Potter (!) kleurboek? Daarnaast krijg je er ook nog een tof Notebook bij, waarin je kan opschrijven welke wezens je nog wilt inkleuren, wanneer je gaat kleuren, of welk ander ding je wilt noteren dan ook!

 

Wil jij winnen?

Wil jij kans maken op dit toffe kleurboek? Dan hoef je niet veel te doen! Laat zien dat jij dit jaar lief bent geweest en mijn blog hebt gevolgd, door in een reactie achter te laten welke post(s) van MyPerfectBookLife jij dit jaar het leukst vond!

Mail vervolgens je adresgegevens naar Myperfectbooklife@gmail.com ovv 'win' en wie weet kan jij straks beginnen met kleuren!  

Deze winactie loopt t/m vrijdag 15 december 23:59! Succes!

Liefs,
Monica en Sint

6 opmerkingen:

  1. Ik moest even goed zoeken naar welke artikelen ook alweer van jou kwamen want ik volg nogal wat blogs. Je recensie van Lawinegevaar door Suzanne Vermeer, die vond ik het leukst (of is me het beste bijgebleven).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe mee voor men zoon een echte harry Potter fan in hart en nieren. Je leukste recensie ja hij is recent maar duizend hoog die heeft me helemaal overtuigd om hem te gaan lezen de cliffhanger iedereen gaat met iedereen haha heerlijk 😋 die moet ik lezen. Ook je recensie van harteloos van marissa Meyer was heel leuk ik vind namelijk ook de originele cover mooier waarom hielden ze hem niet jammer 😫. En hoe je van de hoedenman zei dat hij eerst je favoriete personage was en dan niet meer zo bleef me bij omdat ik net dezelfde mening had. Leuke blog heb je met vele leuke stukken ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stiekem vind ik al je recensies en posts leuk. Ik houd er namelijk van om te lezen wat anderen van een boek vonden of wat ze die maand gekocht hebben, ik krijg daar inspiratie van :p

    Persoonlijk vind ik je recensie van het Zwarte Hart van Stephanie Garber super. Ik heb het boek ook gelezen en in je recensie heb je het verhaal zo mooi verwoord dat ik zin had om het boek direct weer op te pakken. Echt geweldig om recensies te lezen en dan zo'n gevoel te krijgen :3

    Ook vond ik je recensie van Duizend Hoog van Katharine McGee leuk! Ik werd er helemaal enthousiast van en kan niet meer wachten totdat ik het boek zelf gelezen heb.

    Ik hoop dat je nog lang door gaat met bloggen, want ik lees ze iedere keer met plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Favoriete leesplekjes" vond ik een leuke afwisseling.! Ik vind het bij boekbloggers altijd leuk om eens berichten te lezen die geen recensie zijn... En dan zijn favoriete leesplekjes wel leuk om te weten te komen. Mensen vinden het namelijk altijd vreemd dat ik het niet erg vind om het openbaar vervoer te nemen omdat ik daar graag lees. Dus dan vraag ik me altijd af of er nog veel mensen zijn die hier rustig kunnen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond de post over je favoriete leesplekjes en je birthday-post super leuk om te lezen :D Daarnaast doe ik graag mee voor dit geweldige pakket :D Hiervoor heb ik nog het volgende gedaan:
    Facebook: Linda Raaijmakers (geliked en gedeeld)
    Twitter: lindaenbjorn (volg en retweet)
    Instagram: lindaenbjorn (volg)
    Bloglovin: lindaraaijmakers (volg, loved en saved)
    Pinterest: lindavanduren/ (gepind)
    l_raaymakers@msn.com

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het Zwarte Hart - Stephanie Garber kan mij er helemaal in vinden net of ik het zelf heb geschreven

    BeantwoordenVerwijderen