donderdag 8 december 2016

My Perfect Book Life #4

Hii!

Vandaag weer een nieuwe editie van het kijkje achter de schermen!
Wat heb ik de afgelopen weken gedaan?

Ik heb...

...taco's gemaakt.

 

Mijn beste vriendin Iris was jarig, dus ik gaf haar een boel cadeaus, gevolgd door blauwe wijn en blauwe Doritos. Zie je ook de blauwe voetjes van de wijnglazen?



Ik ging naar de McDonald's, die net geopend is bij ons in het dorp, en daar ontdekte ik dat je ook het speeltje van de HappyMeal apart kon bestellen. Ja, ik wil een Pokémon. Zie hier. Psyduck.



Één van mijn andere beste vriendinnen was ook jarig, Rosalie, en zij gaf een party bij haar thuis. 



We aten overheerlijke Monchoutaart, gemaakt door mede beste vriendin Mirte. (Ja, het klinkt ingewikkeld al die BFF's, maar ik ben de drie Musketiers met Rosalie en Mirte, en Iris is mijn all-time jeugdvriendinnetje). 



'S avonds gingen we naar de Skybar in Amsterdam, op 20 hoog. We moesten op chique, dus daar liep ik met mijn hoge hakken. Ik heb het geweten hoor, op de weg terug kon ik amper nog lopen. Maar dat uitzicht! :-)

 

Dan nu iets boekigs wat ik heb beleefd. Ik ben losgegaan met Instagramfoto's maken en kocht een aantal nieuwe versieringen voor bij de foto's.



Ik behaalde mijn Goodreads Challenge van 100 boeken dit jaar!


Ik werd door het Parool geïnterviewd over mijn bookstagram, samen met een paar andere enthousiaste bookstagrammers. Echt een hele eer!

 

Verder ben ik aan seizoen 3 begonnen van The 100 (yes! De serie staat eindelijk op Netflix).

Aankomende periode wordt voor mij druk met Sinterklaas vieren (ja, ook na 5 december nog), tentamens en veel recensie boeken inhalen. Je ziet het allemaal in de volgende editie van My Perfect Book Life!

Liefs,
Monica

En hier weer de beloofde kat-foto!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen