woensdag 14 december 2016

Bookhaul en wrap up: november!

Hey!

November is omgevlogen, wow! Ik heb een boel boeken gelezen! Vooral ook dikkere boeken, dus ik ben heel trots op mezelf. Naast boeken lezen heb ik ook veel boeken gekocht en gekregen! Laten we eens kijken welke.

NIEUW
 

Geek girl #1.5 en #5 - ontving ik van uitgeverij Gottmer ter recensie
The Shadow Queen - kocht ik <3
Vuur en As 2 - ontving ik ter recensie van uitgeverij Luitingh-Sijthoff
Lege Kamers - ontving ik ter recensie van uitgeverij Clavis
Duizend Hoog - ontving ik ter recensie van uitgeverij Moon
Harteloos - ontving ik de recensie van uitgeverij Blossom Books
Weg - ontving ik ter recensie van uitgeverij Hoogland en Van Klaveren

GELEZEN

Klik op de titel om naar de recensie te vliegen!

 

Sorry voor die rare kleur, de foto ging ineens zulke rare kleuren aannemen en ik kreeg het niet meer goed... T_T


 



Geek Girl #1.5 (geen recensie)

12 boeken! Wow. Ik moet volgens Goodreads dan nog 1 boek om mijn challenge van 100 te halen. Maar zoals ik al zei ben ik echt biiijna (25 pag) klaar met Vuur en As, maar die tel ik in december mee. Mijn reading challenge gaat lukken!

In december gaan jullie recensies verwachten van: Siren, the Jewel, Lege Kamers, Vuur en As, Vuur en As 2, de Alien en Ademloos. Een boel op de planning, maar het gaat helemaal lukken!

Welk boek uit november wil jij graag met mij (en anderen) delen?

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen