donderdag 3 november 2016

WINACTIE: Jacht op het Antiserum - Christine Charliers (GESIGNEERD)

Hey allemaal!

Tijd voor een super leuke winactie! Ik mag namens Christine haar nieuwste boek weggeven: Jacht op het Antiserum, het vervolg op In de Ban van de Wolf. En ja: hij is gesigneerd!! Wil jij mijn recensie van dit boek lezen? Klik dan hier.



Waar gaat het boek over?
Esther worstelt steeds meer met haar wolveneigenschappen. Samen met Jonathan wil ze zo snel mogelijk een antiserum te pakken krijgen. Vooral op school heeft Esther het moeilijk, waar pestkop Sandra haar voortdurend in het nauw drijft. Maar soms komen haar wolvendriften ook goed van pas, bijvoorbeeld wanneer ze haar vriendin Milla wil redden of wanneer ze op onderzoek uitgaat bij het louche bedrijf Crustonic. En dan ontdekken Esther en Jonathan waar Alexander is gebleven, de enige die een antiserum kan maken ...

Wanneer kan je meedoen?
Als je in Nederland of in België woont en een Kiala-punt in de buurt hebt. De prijs zal vanuit Christine worden verstuurd met Kiala, dus dat is een vereiste.

Wil jij kans maken op dit boek? 
Dan hoef je niet veel te doen!

- Like Christine's pagina op Facebook
- Like MyPerfectBookLife op Facebook

Mail dan het adres van je Kiala-punt naar myperfectbooklife@gmail.com o.v.v. 'wolf' en voilà! Je doet mee!

Wil je extra kans maken?
- Volg MyPerfectBookLife op Instagram (+1)
- Volg MyPerfectBookLife op Bloglovin' (+1)
- Deel het bericht over de winactie openbaar op Facebook (+2)

De winactie zal lopen tot en met zondagavond 13 november 23:59. De winnaar krijgt maandag bericht en het pakketje zal dan z.s.m. zijn of haar kant op komen!

Heel veel succes!

Liefs,
Monica

6 opmerkingen:

  1. Ik loot graag mee, facbookpaginas waren al geliked. Bericht op facbook gedeeld en ik volg je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee! Beide pagina's zijn geliked, ik volgde je al op bloglovin en instagram en ik heb de post gedeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mee gedaan, mailtje gestuurd :)

    Groetjes Anneliese

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, mailtje gestuurd, nu duimen ;)

    BeantwoordenVerwijderen