zondag 6 november 2016

My Perfect Book Life #3

Howdee!

Vandaag alweer de derde editie van een kijkje achter de schermen bij de blogger achter de blog. Ik heb niet heel veel beleefd, maar ik zal het met jullie delen!

Oktober was voor mij heel druk, want ik had de eerste tentamenweek van mijn derde (en laatste) Bachelorjaar op de uni. Het was leren, leren, leren voor mij. Het lezen kwam even op een pauzestand en ook al mijn andere hobby's (wacht, heb ik die?) moesten even wachten.

 



^ Het leek een lazy day, maar eigenlijk was ik had aan het leren in kerstpak.

Ik ontwierp tijdens het leren (want ja, studieontwijkend gedrag) een logo voor mijn blog met waterverf en foto-edit.



Ik vind hem helemaal schattig. Nu nog een header <3

Ik haalde de 1.500 (!) volgers op Instagram. Like whaaat? Zoveel gewoon! Ik ben echt immens blij! Om het te vieren wilde ik een winactie doen en die is inmiddels online gekomen hoor! Doe jij ook mee?



Vrijdags kwam mijn zus langs en verraste me met een roos. Mijn tentamen was niet zo goed gegaan, dus ik dacht dat ze me wilde opbeuren, maar het bleek een veel specialere roos te zijn! Ik mag getuigen op haar bruiloft volgend jaar <3<3!!



Ik heb sinds de vorige editie flink Once Upon a Time gekeken en ben nu klaar met seizoen 5. Nu moet ik wachten op het volgende seizoen :-(
Ik kreeg de dvd binnen van mijn dansshow en ik ben naar een evenement geweest met Krystal Sutherland (lees er hier alles over).



Al met al nog een best drukke tijd!

Op naar november, waar ik een hoop leuke boeken zal gaan lezen (het Balseizoen, de Jewel, De Alien, het beste van Adam Sharp, Spiegelmeisje en noem zo maar op! Ook ga ik in november naar de toneelvoorstelling van mijn toneelgroep (waar ik niet in meespeel :-( ). Je ziet het allemaal in de volgende editie!

Liefs,
Monica

Ah. Hier weer een beloofde kat-foto. Ik wilde gaan schrijven voor NaNoWriMo en boem daar was Jack. Toen was schrijven niet meer mogelijk.

 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen