vrijdag 18 november 2016

Favoriete leesplekjes

Hee

Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete leesplekjes. Ik vind het leuker om eens wat afwisseling te doen naast alle recensies, wrap ups en bookhauls. Vandaar dat ik jullie ga laten zien waar ik allemaal graag lees.

Spot 1: Mijn bed

 



Ik denk dat mijn bed echt de voornaamste leesplek is. Ik lees sowieso altijd voor het slapengaan en op andere momenten lig ik eigenlijk ook altijd in bed als ik lees. Heerlijk onder de dekens met een goed boek, top!

Spot 2: In het bed van mijn vriend

 


Ja, wederom in bed. Als ik bij mijn vriend ben dan lig ik ook altijd in zijn bed te lezen. Heerlijk.

Spot 3: In de tuin

 

Ik lees zoooo graag in de tuin, maar natuurlijk alleen als het lekker weer is. Dan doe ik even een kan met koude limonade erbij en een bak fruit en dan kan ik de hele middag blijven zitten.

Spot 4: Op de bank

 

 
 
Ik lees ook graag op de bank beneden, omdat het een hele grote bank is. Ik heb al op de gekste manieren gelegen, om zo lang mogelijk achter elkaar te kunnen lezen in mijn boeken.

Spot 5: In bad

Ik lig niet vaak in bad, omdat ik er geen een heb. Dus enkel als ik bij mijn vriend ben en er verder niemand thuis is (ze hebben geen slot op de badkamer), dan waag ik me eraan om in bad te gaan lezen.

Spot 6: Aan de grote tafel tijdens het leren

 


Als afwisseling bij het leren lees ik mijn boek, maar ik blijf dan wel aan de tafel zitten.

Waar lees jij graag?

Liefs,
Monica

3 opmerkingen:

  1. Ik heb een eigen hoekje op onze megabank! In mijn prive bieb heb ik een hele brede vensterbank waar ik soms ook op wegkruip als het buiten lekker druilerig is! Daarnaast lees ik ook heel graag op bed en wil ik in het nieuwe jaar een heerlijke nieuwe loveseat oid gaan aanschaffen om in te hangen met een boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blogpost! Ik vind het altijd heel leuk om andermans leesplekjes e.d. te zien :D!

    Zelf lees ik het liefst op mijn leesbankje, wat tussen mijn boekenkasten in staat zodat ik lekker omringd ben met niks anders dan boeken hihi. Maar als manlief thuis is plant ik mezelf meestal op de grote bank neer. Ook lees ik heel graag in bad! Da's echt mijn zen-moment; badderen en boekje! Maar eigenlijk kan ik overal wel lezen hihi.. Er gaat standaard een boek mee de deur uit dus of ik in de trein zit of in de speeltuin als zoonlief aan't spelen is; ik vind altijd wel een plekje om te lezen hihi.

    BeantwoordenVerwijderen