zaterdag 26 november 2016

EXCLUSIEF: Cover Release Zwarte Lijst (Rivalen #2) - Alyson Noël

Hey allemaal!

Vandaag mag ik iets súpertofs doen: namens uitgeverij Harper Collins als eerste blogger de cover van Zwarte Lijst bekendmaken. Daarnaast mag ik jullie vertellen wanneer je dit boek massaal kan gaan kopen. Voor wie nog niet (veel) weet over de Beautiful Idols serie, zal ik bij het begin beginnen.

Alyson Noël




Alyson Noël is de #1 New York Times bestsellerauteur van de Beautiful Idols serie. Naast deze serie heeft ze nog vele andere boeken geschreven. Ze heeft al miljoenen boeken verkocht en haar boeken zijn al vertaald in 36 landen. Je kent Alyson Noël vast wel van de Soul Seekers serie of de Immortals serie.




Rivalen

In mei dit jaar kwam bij Harper Collins het eerste boek van haar nieuwste serie (Beautiful Idols) uit: Rivalen! Dit boek kwam in vijftien landen tegelijk uit! Ik las hem ook en vond het ontzettend leuk. Voor de recensie klik je hier.


Ja, je herkent de cover hè? Of misschien denk je: hij was toch wit? Heel goed! Harper Collins heeft zwarte en witte edities laten drukken, om die met elkaar te laten rivaliseren. Ontzettend leuk bedacht!


De pers

'Rivalen is als een goed feestje: mysterieus, fascinerend en schitterend.'
Cecily von Ziegesar, auteur van de Gossip Girl-serie

'Noël schetst een rauwe wereld waarin bijvoorbeeld sexting voorkomt. De spanning wordt hoog opgevoerd en vastgehouden tot het einde.'
NBD Biblion

Boektrailer

Er is ook een speciale boektrailer gemaakt voor Rivalen! Die bekijk je hier.

Zwarte Lijst

En nu... Nu mag ik jullie alles gaan vertellen over het tweede deel, Zwarte Lijst

Waar gaat Zwarte Lijst over?

Drie jongeren doen mee aan een wedstrijd voor clubpromotors en raken daarbij verstrikt in een web van leugens en duistere spelletjes. Wanneer op een nacht een jonge filmster onder verdachte omstandigheden verdwijnt, krijgt Aster, een van de drie, de schuld in de schoenen geschoven. Zelf kan ze zich niets herinneren van de bewuste nacht. Heeft iemand iets in haar drankje gedaan? Als de bewijzen tegen Aster zich opstapelen, besluiten de voormalige rivalen samen te proberen haar onschuld te bewijzen. Algauw lijken ze zich hiermee op zeer gevaarlijk terrein te begeven…

O, zo spannend! Ik kan me nog herinneren dat het einde van Rivalen heel spannend was en er nog veel dingen onafgerond waren. Ik hoop heel erg dat er in het vervolgdeel wat antwoorden komen, maar tegelijkertijd meer geheimen en vuile spelletjes. Ik ben heel benieuwd!

 


Woeeeh. Oké. Ik vind dit echt een mooie cover. Hij past prachtig bij zijn voorganger qua style en de rode kleur bamt hem gewoon. Zorg dat je deze beauty te pakken krijgt! En O, het is één kleur cover. Geen rood versus geel of rood versus paars dit keer. Enkel deze rode, maar dat vind ik ook wel mooi. Deze past zowel bij de witte als de zwarte versie van het eerste deel. Hebben!! 

Algemene gegevens

Titel | Zwarte Lijst
Oorspronkelijke titel | Blacklist
Auteur | Alyson Noël
Vertaling | Irene Paridaans
Omslag | Wil Immink Design
Uitgeverij | Harper Collins Holland
Uitgave | Paperback
Pagina's | 320
Prijs | € 15,00
Formaat: 215 mm x 140 mm
NUR: 285
Publicatiedatum:  9 mei 2017
ISBN:  978 94 027 2330 4
ISBN e-book: 978 94 027 5202 1
Prijs e-book: € 9,99  

Zo, nu weet jij álles over Zwarte Lijst en kan je hem op je verlanglijstje en in je agenda zetten. 
Is het al 9 mei? 

Kijk jij ook al uit naar Zwarte Lijst?

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen