vrijdag 4 november 2016

Bookhaul & wrap up oktober!

Boo!

Het griezelige maandje oktober is voorbij en het was een druk maandje met boeken. November zal net zo druk zijn, al dan niet drukker, maar voor oktober heb ik in ieder geval een blogpost vol met boeken voor jullie! 

Nieuw!

Deze boeken kreeg en kocht ik in oktober!

 

The Diabolic - een recensie exemplaar van Young & Awesome! Een nieuwe uitgeverij die al 4 toffe boeken heeft uitgegeven!
20 vragen voor Gloria - een recensie exemplaar van uitgeverij Querido
Het Beste van Adam Sharp - een recensie exemplaar van uitgeverij Luitingh-Sijthoff
De Negen Kamers - een recensie exemplaar van uitgeverij Lemniscaat
De Jacht - kocht ik in de boekhandel
De Mierenkolonie - kocht ik voor een vriendin van mij bij de kringloop
Twilight special edition - kocht ik bij de kringloop
Jacht op het Antiserum - recensie exemplaar van uitgeverij Clavis
Het Zwarte Hart - recensie exemplaar van uitgeverij Luitingh-Sijthoff
De Jewel - recensie exemplaar van Young en Awesome
Het Balseizoen - recensie exemplaar van uitgeverij Harper Collins Holland
Hoe je verliefd wordt op een zwerver die in de bosjes woont - een recensie exemplaar van uitgeverij Q
Versplinterd - kocht ik in de boekhandel



En deze pretty's kocht ik via BookDepository! 

Een boel nieuwe boeken dus!

Gelezen
Wil je de recensie lezen? Klik dan op de titel!




De Jacht op het Antiserum (let op, deze kan je ook winnen! klik hier)

BOEK VAN DE MAAND:

 


Ook las ik nog drie epubs:

- Short Stories of a Single Girl (aanrader!)
- De Wereld achter het Water
- Nachtrijder (blogtour!)

En ik las 3PAK uit, waar geen recensie van zal verschijnen.

Welk boek is jou het meeste bijgebleven in de maand oktober?

Liefs,
Monica

3 opmerkingen:

  1. Ik begin toch steeds meer te bedenken dat ik gauw ook een keer bij de kringloopwinkel moet binnenspringen. Leuke boeken heb je weer ontvangen! Verdermeer lijkt me zo goed! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa zeker wel! Zijn soms hele mooie boeken te vinden!

      Verwijderen
  2. Oh The Raven Cycle heb ik pas helemaal gelezen en ze zijn echt zo leuk. *.*

    BeantwoordenVerwijderen