maandag 17 oktober 2016

My Perfect Book Life #2

Hey allemaal!

Ik hoorde meerdere goede reacties op mijn kijkje achter de schermen rubriek. Het werd goed ontvangen, dus vandaag de tweede editie! Wat speelde er allemaal af in mijn (boeken)leven deze week?

 

Ik heb een hele creatieve dag gehad waarin ik veel foto's heb gemaakt voor de bookstagram van de blog. Heerlijk om zo bezig te zijn met boeken!

 

Ik las Verdermeer uit en besloot na dit super fantastische verhaal (lees HIER de recensie) om de origami vosjes zelf ook te maken. Na een hele lange, moeizame en frustrerende poging van 3 uur was dit mijn resultaat. Toch nog best goed gelukt toch? En ja, hij moet nog oogjes.

 


Ik kocht bij de Action pompoenlichtjes, maar de lampjes deden het niet allemaal. Voor €2,50 of zo had ik natuurlijk gewoon nieuwe kunnen halen, maar ik besloot cool te doen en mijn skills te testen met de soldeerbout. En BAM, de lampjes deden het weer. Trots!

 



Mijn ouders gingen een weekend weg dus ik had een romantisch weekend gepland. Drie dagen lang had ik leuke activiteiten gepland, kookte ik de heerlijkste maaltjes (lees: salade en lasagne) en keek ik films op de bank. Mijn vriend, Remco, was eigenlijk niet lekker, maar hij kwam toch het weekend langs. 'S avonds tijdens film kijken was hij in slaap gevallen en tja. Ik heb een camera, dus dat werd vastgelegd. 



Wij gingen zaterdagavond samen naar The Girl on the Train. Ik had bij een blogger evenement van AW Bruna vrijkaartjes gekregen, dus dat was helemaal tof! De film was in het begin voor mij te verwarrend, maar later werd het heel sterk en spannend!

 






























Tijdens het weekend heb ik heel veel gelezen, want Remco houdt ook van lezen. Hij was gekluisterd aan de Grisha serie die hij met veel vaart bijna uit las (nog één deel!). Ik las Wie is nou Normaal uit, daarna las ik De Legenden en ik kreeg ook De Waker uit. Heerlijk, zoveel lezen!

En ik bereikte de 1.400 volgers op instagram! Dit vond ik echt een super iets om te ontdekken. Zoveel gewoon al! Super bedankt iedereen. Bij 1.500 volgers ga ik een leuke winactie doen!

Netflix
Ik ben inmiddels met Once Upon A Time best gevorderd (seizoen 5 episode 15) en met New Girl daardoor een beetje gestrand (seizoen 2). Ik ga na mijn tentamenweek weer bingewatchen, Want tja, mijn tentamens komen eraan. Heel vervelend, maar het moet gebeuren! 

Leuk dat je deze achter de schermen weer hebt gelezen :-)
Ik hoop dat je het leuk vond!

Liefs,
Monica

We gaan gewoon elke keer even eindigen met een foto van mijn kat:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen