maandag 3 oktober 2016

My Perfect Book Life #1

Hoihoi!

Een nieuwe rubriek op MyPerfectBookLife: een kiekje achter de schermen! In My Perfect Book Life laat ik dingen zien die mijn "perfecte" boekenleven vormgeven. Wat ik heb meegemaakt (bookrelated of bookunrelated), zodat je een beetje de blogger achter de blog leert kennen! Vandaag de eerste editie! 

Wat heb ik meegemaakt?

 

Ik maakte een boel nieuwe foto's voor instagram. Ik was echt lekker in een flow, zeker nu ik allemaal nieuwe spullen had gekocht voor op foto's: bloemen, blaadjes, pompoenen etc. 

 

Mijn zus ging trouwjurken passen, want die gaat in juni trouwen! Ik deed ook even een roze prinsessenjurk aan van 2.500 (!) euro. 

 

Ik bereikte 1.250 volgers op instagram! Ik ben echt zo blij, want dit is een fantastische hoeveelheid! Thanks iedereen! Binnenkort een winactie ;-) 

 

Mijn studie is ook weer begonnen, ik ben inmiddels alweer 4 weken bezig en heb het heel erg naar mijn zin! Als ik dit jaar haal, heb ik mijn bachelordiploma en ben ik afgestudeerd orthopedagoog! :-)

 

Ik ontmoette Lisa Williamson, schrijfster van Wie is Nou Normaal? Zij is super lief en ik ben heel benieuwd naar haar boek! 

 

Ik ging naar Almere om Julie Kagawa te ontmoeten en te interviewen. Wat is zij leeeeeeeuk! Ik ben ook super positief over haar boeken, dus was heel blij om met haar te praten over alles wat ik nog wilde weten! 

 

Ik kocht een hartjespyjama en ik ben echt helemaal wild ermee. Hij is super zacht, kostte maar €17 bij de Primark en staat garant voor veel chille avondjes popcorn en Netflix. 

Ik heb echt veel avondjes Netflix gehad in de afgelopen maand. Ik kijk namelijk sinds begin september New Girl en inmiddels ben ik ook begonnen aan het nieuwe seizoen Once Upon A Time. 

Ik doe mee aan Boektober, waarin ik veeeeeel wil lezen! Allereerst wil ik Verdermeer uitlezen, daarna ga ik door in Wie is nou Normaal? Ik wil daarnaast ook nog Orphan X lezen deze maand en de rest laat ik nog een verrassing zijn! 

 

Dat was My Perfect Book Life voor deze keer.  Hopelijk vinden jullie het leuk om zo een blik in mijn leven te werpen! Laat gerust een reactie achter :-) Dan ga ik nu met mijn hartjespyjama liggen net als mijn kat hierboven. Ciao!

Liefs,
Monica 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke terugblik Monica. Ik vond het eindresultaat van de eerste foto trouwens erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In die jurk lijk je net op Katniss Monica, wil je met je trouwen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met jou altijd Joost 😍! Dacht dat je t nooit ging vragen <3

      Verwijderen