woensdag 5 oktober 2016

Event: Julie Kagawa in Almere!


Hi allemaal!
Afgelopen vrijdag was ik in Almere om Julie Kagawa weer te zien. Ik heb haar vorig jaar ook al gezien in Hoofddorp, maar omdat zij zo'n leuk persoon is wilde ik haar dit jaar natuurlijk weer spreken! 



In boekhandel Stumpel in Almere was Julie Kagawa te gast. Voorafgaand aan een q&a met Julie, was er een boekblogger event, waarbij een aantal boekbloggers mochten komen en Julie mochten interviewen over van alles en nog wat. Ik stelde ook mijn vragen en weet nu dat ze bijvoorbeeld voor Ash kiest bij Puck vs. Ash en voor Garret bij Garret vs. Riley. Dat wilde ik serieus al heel lang weten. Julie heeft een zwak voor bad guys, yay soulmate!



Na het vragen stellen konden wij alvast onze boeken laten signeren. Super lief! Ze tekende er bij mij zelfs een draakje bij! Aww. Op de een of andere manier wilde die foto alleen niet op mijn blog komen. Ach, geloof me op mijn woord, hij is cute! :-)



Even op de foto nog met Julie! Ja, wederom moet ik bukken. Verdorie, lange stelten van mij ook.

 




















Toen kwam de q&a met Julie. Deze werd geleid door Lindsey.

 






































 

Nog een shot met de boekbloggers. En toen nog in de rij voor wat boeken van een vriendin. Die moesten ook gesigneerd natuurlijk!



































Het was een hele gezellige dag en het was super georganiseerd. Hier en daar heb ik nog een beetje geholpen, maar het liep eigenlijk op rolletjes. Julie had het ook ontzettend naar haar zin zei ze, dus dat is helemaal tof! En we hebben afgesproken dat ik haar volgend jaar weer wil zien, dus wie weet wordt het een jaarlijks uitje to the Netherlands?

Julie is niet alleen in Almere geweest, maar ook in o.a. Eindhoven en Alphen a/d Rijn. Heb jij Julie ergens ontmoet in de dagen dat ze in Hollanda verbleef?

Liefs,
Monica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten