vrijdag 7 oktober 2016

Bookhaul & wrap up september!

Howdee allemaal!

September was een top leesmaand voor mij! Ik las zoveel boeken :-O! Veel nieuw heb ik ook wel, maar deze maand heb ik meer gelezen dan vergaard :-) 

Gelezen in september

 

Jaja, deze hele stapel las ik in september! Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik in Verdermeer halverwege ben, dus die is nog niet uit. Maar verder is alles gelezen! 

Voor de recensies klik je op de titels:

Verdermeer (komt oktober!) 
Eigenlijk ben ik een Flamingo (bespreking volgt in oktober)
Academicus Vampyrus 3 (volgt in oktober)

Nieuw in september

 

Deze 2 toppertjes van Jenny Han won ik deze maand bij Jessica! 

 

De Graces - ontving ik van uitgeverij Best of YA / unieboek het spectrum als recensie exemplaar!
54 minuten - ontving ik van uitgeverij Harper Collins als recensie exemplaar!
Wie is Nou Normaal? - ontving ik van uitgeverij Lemniscaat als recensie exemplaar!
Dit laaiende vuur - ontving ik van uitgeverij Q als recensie exemplaar! 

 

Eigenlijk ben ik een Flamingo en Borealis zaten in een verrassingspakketje van uitgeverij Lemniscaat! Dit vind ik altijd zo leuk, de spontane pakketjes en verrassingen! 

 

De Wereld van Wollebrandt - ontving ik van uitgeverij Brandt als recensie exemplaar voor een blogtour!
Mijn naam is Nul - ontving ik van uitgeverij Clavis als recensie exemplaar! 
Zwaard van Glas - ontving ik van uitgeverij Cargo als recensie exemplaar! 

 
Verdermeer - kocht ik in een speciale LE Boekbox! YAY!

En ik kreeg nog twee ePubs van uitgeverij DVP:

Afbeeldingsresultaat voor de legende van de vuurvogel


Afbeeldingsresultaat voor laat me sterren zien lizzie van den ham
De Legende van de Vuurvogel en Laat me Sterren Zien

Ik heb deze maand mijzelf verboden boeken te kopen. Het is gelukkig gelukt en daar ben ik heel blij om. Oke, op Verdermeer na dan. Maar die boekbox moest ik HEBBEN! 

Volgende maand ga ik weer proberen geen boeken te kopen. Ik hoop dat het lukt, want het scheelt veel geld en stress om een groeiende TBR stapel! 

Mijn lievelingsboek gelezen in september
Nieuw bij elke boekhaul/wrap up editie is een favoriet boek dat ik kies uit de afgelopen lees maand. 

Voor september is mijn lievelingsboek: 54 minuten, omdat het zo ontzettend aangrijpend was! Wow!

Wat was jouw lievelingsboek van september?

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen