dinsdag 13 september 2016

Zomer bookhaul & wrap up!

Hee iedereen!

Het was een heerlijke zomer voor mij. Waarschijnlijk voor wel meer mensen. Dus zomaar staat vaak garant voor veel lezen en veel boeken. Ook ik heb deze zomer veel nieuwe boeken gescoord, maar vooral ook heel veel gelezen! Omdat de zomer voor mij juli en augustus betreft, heb ik besloten deze twee maanden samen te nemen.

Nieuw! 


En ook bij de Uitmarkt heb ik boeken gescoord.

 


De onderste; hof van Mist en Woede is niet van de Uitmarkt maar van de winkel :-) 

Een boel boekjes! Lekker veel nieuw leesvoer. En dat mag ook wel na de hoeveelheid boeken die ik heb gelezen! 

Gelezen 

Voor de recensie klik je op de titel! 

 

Liefde & gelato




 


 

(Oeps Phobos staat er ook op maar die las ik in september.. het boek moet 'Daar heb je Vrienden voor' zijn) 

Wat was jouw favoriete boek van deze zomer? 

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen