vrijdag 2 september 2016

WIN: Phobos - Victor Dixen

Hooii allemaal!

Het is alweer september en ik heb voor jullie vandaag een hele leuke winactie in petto! Velen zullen al wel gehoord hebben van het nieuwe boek van Victor Dixen: PHOBOS! Ik vond het een ontzettend origineel en leuk geschreven boek. Mijn recensie komt er nog van online, maar jullie kunnen vanaf vandaag wel al kans maken op dit boek! En wel met heel veel dank en liefde aan uitgeverij Q, die deze winactie mogelijk maakt! <3

 

Waarom kan je dit boek winnen? 
Toch even een kleine toelichting. Mijn blog is namelijk vorige maand twee jaar geworden! Ik vond dat we dit moesten vieren, maar ik zat zelf in China dus veel kon ik niet vieren. Vandaar een vertraagd verjaardagscadeautje van mijn blog voor jullie! Hoera!

Hoe kun je winnen?
Winnen doe je door je NAW-gegevens te sturen naar myperfectbooklife@gmail.com. Vergeet daarbij niet de volgende vraag te beantwoorden:

Wat zou jij doen (of niet doen) als je in de ruimte zat en de hele wereld jou op de voet kan volgen? 

Stuur jouw antwoord en gegevens in vóór zondagavond 18 september 23:59. De winnaar zal maandag 19 september een mailtje van mij ontvangen en dan z.s.m. het boek thuisgestuurd krijgen! 

Het zou natuurlijk leuk zijn als je mij en uitgeverij Q volgt op de social media kanalen! Lief! 

Succes allemaal! 

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen