zondag 11 september 2016

WIN: De Sterren van Morgen - De Wereld van Wollebrandt - Nicolien Miree

Hiephiephoeraaaaa,

Het is weer tijd voor een winactie! Stiekem hadden we er al op gehint, maar het gaat nu dan echt gebeuren! Afgelopen vier dagen was de blogtour van de Sterren van Morgen voor mij en mijn drie groepsleden. Je hebt ons kunnen volgen met enthousiaste posts over de vier delen van deze serie. Wil je die van mij en mijn drie groepsgenoten nog eens teruglezen? Dat kan!

- De Wereld van Wollebrandt (ik)
- Het Vuur van Louise (Femke)
- De Tranen van Saar (Frederika)
- De Honger van Max (Sophie)



Alle vier de boeken worden vandaag weggegeven! Op mijn blog kun je De Wereld van Wollebrandt winnen.



Wat moet je doen om kans te maken op dit boek?
Om De Wereld van Wollebrandt te winnen moet je een zin mailen die je op de blog van Sophie kan vinden! 

Mail dit vóór dinsdag 27 september 23:59 naar myperfectbooklife@gmail.com

Extra winkansen:  
- volg de blog op instagram (@myperfectbooklifenl) (+1)
- Like de blog op Facebook (myperfectbooklife) (+1)
- volg de blog op Bloglovin' (+2)

Vermeld de extra winkansen ook in je mail! 
Je mag met alle vier de winacties meedoen!

De zin die je nodig hebt voor Femke's winactie:

"Mijn naam is geheim"

Heel veel succes allemaal! 

Liefs,
Monica 

1 opmerking: