maandag 5 september 2016

Evenement: AW Bruna Bites voor Bloggers

Hi!

Afgelopen dinsdag was er het AW Bruna evenement voor bloggers. Ik was er ook aanwezig en vandaag geef ik jullie een recap van deze avond!





Om 19:00 's avonds begon het evenement in Amsterdam. Ik ging er samen met Lindsey van Burnmybook naar toe reizen. Eenmaal daar aangekomen kregen we een koptelefoon, een clipboard en een tafel vol hapjes en drankjes.



Het programma begon met een toespraak die we via de koptelefoons konden horen.




Toen kwam er een ronde waarbij je kon kiezen tussen in ruimte A Alexandra Penrhyn Lowe of in ruimte B een non-fictie verhaal. Ik ging naar ruimte A en Alexandra vertelde ons alles over Nachtrijder, die in november uitkomt!


Daarna was het de beurt aan Gregg Hurwitz met zijn nieuwe boek 'Orphan X'. Ik ben hier zó benieuwd naar!



Ik heb na de presentatie mijn boek ook door hem laten signeren YAY!

Er kwam nog een ronde in ruimte A en B, maar ik moest naar de wc dus die ronde heb ik gemist :'). 

Ten slotte heb ik nog voor een aantal mensen Dikkie Dik voorgelezen.


En we kregen een supertoffe goodiebag mee naar huis! En wat bleek? Ik had één van de 5 cinema tickets in mijn tasje. Dat betekent dat ik 2 vrijkaarten heb gewonnen voor The Girl On The Train! WOOH! Zo blij mee! 

Zie hier, de zeer goed gevulde goodiebag!

 

We kregen Orphan X en Mischling mee, twee van de boeken waarover ook een presentatie werd gegeven. Ook zat in mijn tasje Wolfsbloed, het tweede deel van de serie van Alexandra Penrhyn Lowe. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg, Nachtrijder!

Ben jij benieuwd naar Orphan X, Mischling en Nachtrijder?

Liefs,
Monica





2 opmerkingen:

  1. Ahh wat tof dat jij ook die bioskaartjes hebt gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Ik dacht eerst van niet, maar ik keek niet goed, hij zat echt plat onderin. Zo blijjjjj! 😊

      Verwijderen