woensdag 31 augustus 2016

Unboxing: Limited Edition Verdermeer Box!

Hoi allemaal!

Zoals velen anderen heb ook ik vandaag mijn LE box van Verdermeer ontvangen! Ik huppelde als een kind zo blij naar binnen toen ik de box kreeg van de postbode. Wat zit er in?? Degenen die de box niet hebben zullen erg nieuwsgierig zijn. Zie hier: de inhoud!

 

Hooray!

 

De doos is open! Er zit een envelop bovenop met een bloed zegel, zo tof! In de zegel staan 2 B's: blossom books! 

 

Een leuke brief van de dames van BB en een Vos-vouwpatroon ontspringen uit de doos. Ook de eerste goodie is te zien: een lineaal. Waar die voor dient - en dan vooral de tekst - wordt vast duidelijk door het boek te lezen! 

 

De andere goodies: drie armbanden, een boekenlegger van Verdermeer, een stapeltje vouwblaadjes voor de vos, 2 vossenstickers en een kroontjespen met inkt. Tof!!

 

En natuurlijk PAMPAMPAMMMMMMMM het boek! Waaaauw wat is het een pareltje! Zo mooie hardcover met die glimmende effecten en het gouden leeslintje. Te mooi! Ik kan niet wachten tot ik erin kan beginnen!

Conclusie: een super toffe doos! Echt heel erg blij mee! En binnenkort maar lezen in Verdermeer en ontfutselen waar alle goodies op slaan :) 

 

WOEH! De boekbox is een succes! 

Heb jij de boekbox ook gescoord? Of ga je Verdermeer los kopen? (Niet kopen is geen optie :p) 

Liefs,
Monica 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten